Westerveld's Andor (NF)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Belker

Berichten: 15293
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 08:54

Klopt hij heeft hem verkocht als sportpony. Beide hengsten (Fahran en Andor) van die combinatie zijn teruggetrokken en verkocht als sportpony. Ik geloof dat die combinatie van eigenaren is opgehouden te bestaan. Ik zal het eens navragen bij mijn schoonzus, die kent hem.

Fiesta, freiberger, what else?


Belker

Berichten: 15293
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 08:07

Nee, dan was het een andere hengst,. Hij had er 2 staan en hij heeft ze allebei als sportpony verkocht. Welke de andere is weet ik dan zo net niet. De combinatie bestaat uit 2 mannen uit het noorden, zeker geen belg dat klopt.

Fiesta, freiberger, what else?

Belker

Berichten: 15293
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 08:35

Citaat:
Enfin, Fahran staat dus niet ter dekking en loopt enkel in de sport.
Er is ook absoluut geen mogelijkheid dat de eigenaar Fahran verkoopt, tenminste dat zijn z'n eigen woorden.
Het zal dus een andere zijn geweest.

Zoals ik daar onder had aangegeven is het dus een andere hengst geweest die ook van de eigenaren van Andor was. Jouw verhaal is wel roddel maar verder niet meer van toepassing. we waren er al uit dat het niet Fahran was.

Fiesta, freiberger, what else?


Belker

Berichten: 15293
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 08:43

Nee, maar ik merk wel dat er vaak niet gelezen wordt wat er staat. Daar krijg je veel 'vervuiling' van. Maarre, je hebt een beetje gelijk. Ik ben nu bezig met kwaliteitssystemen, ISO normen,KEMA eisen ec. Ben even een pietje precies. misschien let ik nu wel iets teveel op punten en komma's. Behalve bij mijn typewerk dan.

Fiesta, freiberger, what else?

Belker

Berichten: 15293
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 14:55

Mits je een goede ruiter hebt die de pony uit kan brengen en ook de juiste fasciliteiten. Dan kun je ze laten uitbengen. Anders heb je een probleem.

Fiesta, freiberger, what else?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Yontheke en 88 bezoekers