Lucky Boy??

Moderators: petraaken, Nicole288

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 07:48

Het lijkt me onwaarschijnlijk dat jouw paardje een directe nakomeling van Lucky boy xx is. Dan is hij nu al behoorlijk oud. Weet je zeker dat het zijn vader is? Ik heb een Darnels nakomeling en de vader van Darnels is Lucky boy xx.
Ook heb ik Casanova nog gekend, ook een Lucky boy xx. Ook de gekeurde hengst Columbus was een Lucky boy xx.

Hele belangrijke stempelhengst (volbloed!!) geweest voor de fokkerij!

Te koop: Rijkleding o.a. truien, vesten en jacks, Anky, PK, Kentucky, Subscribe, Horseware, Regatta, Brunotti, Tommy Hilfilger, Pfiff etc. Maat 38/M.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 11:54

laratjuh"]
[quote="Suzanne F. schreef:
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat jouw paardje een directe nakomeling van Lucky boy xx is. Dan is hij nu al behoorlijk oud. Weet je zeker dat het zijn vader is? Ik heb een Darnels nakomeling en de vader van Darnels is Lucky boy xx.
Ook heb ik Casanova nog gekend, ook een Lucky boy xx. Ook de gekeurde hengst Columbus was een Lucky boy xx.

Hele belangrijke stempelhengst (volbloed!!) geweest voor de fokkerij!

ho ho, ze bewaren sprema ook wel eens hoor , paardje dat ik ken is ook niet "natuurlijk gedekt
[/quote]

Hhahahaha, als er iemand iets weet over sperma bewaren enzo, ben ik het wel, zie profiel!! Haha! Bijna de hele warmbloedfokkerij gaat via KI!
Maar ik kan je vertellen dat er geen sperma meer is van Lucky boy xx, geloof mij maar!!

Te koop: Rijkleding o.a. truien, vesten en jacks, Anky, PK, Kentucky, Subscribe, Horseware, Regatta, Brunotti, Tommy Hilfilger, Pfiff etc. Maat 38/M.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 09:12

Troef schreef:
Ik zal het maar rechtstreeks zeggen:

Vlgs. mij zit je uit je nek te kletsen!!!!!!!

Inderdaad, er bestaan geen paarden met 5-en, want de klassering gaat maar tot 4. En er bestaan geen paarden met alleen maar 0-en. Hij kan wel heel gaaf zijn op de foto met 0-en en 1-tjes maar volledig gaaf, dus alleen maar 0-en bestaat echt niet.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie