Dosisverkoop Rietjes

Moderators: petraaken, A_nouk, C_arola, Nicole288, Dyonne, SayaJones, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 11:39

pouttre schreef:
Hallo,
Ik zit al enkele maanden met een vraag over de dosis verkoop van rietjes diepvries sperma, is er iemand die hiermee ervaring heeft?
Wat ik graag zou weten is als je bvb van hengst X voor een 1500€ 6 rietjes aankoopt, de merrie is drachtig na het gebruik van 2 rietjes, kun je dan nog andere merries insemineren met de andere 4 rietjes die je over hebt? en krijg je voor die "extra" merries dan ook een geldig dekbewijs?

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Eeh.. ja. :)
Al dek je er 20 merries als dat zou lukken.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 22:13

besita schreef:
:n :n
nee hoor
dat moet je goed bevragen , soms moet je de resterende rietjes retourneren -staat bij blijven eigendom van de verkoper -wat veel mensen helaas niet altijd doen :+ bij veel hengsten moet je per bijkomende dragende merrie bijbetalen voor je voor die merrie ook een dekbewijs krijgt ..en bij nog andere doe je met de rietjes wat je wil
vandaar dat er zoveel gefraudeerd wordt met rietjes

Oh dat wist ik niet. :)
Ik dacht als je een partij rietjes kocht, dat je zelf mocht weten wat je ermee deed. Als je betaalt per dekking dan snap ik het wel. Maar een hele partij rietjes... ik dacht dat je dan vrij was om ermee te doen wat je wilde, al verkoop je ze door ofzo.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie