STRAVINSKY xx via de achterdeur uit de fokkerij.

Moderators: petraaken, Nicole288

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

gast981

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 11:24

Tja, niet zo heel vreemd natuurlijk.

gast981

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 12:32

Wouter, in hoeverre ben jij objectief wat betreft Stravinsky?

En de hengsten die je opnoemt, waarvan je zegt, dat er ze er later achter zijn gekomen, dat het toch goede verervers waren, daar heb ik niet echt vaak een goede van gezien. Helemaal van Darnels niet.

gast981

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 20:19

Wouter24"]
jij vind de hengst niets (tenminste dat laat je blijken) maar vergeet niet dat je nu hier iemand op bokt wel haar paard af loopt te zeiken!!!!![/quote]

Dat bedoel ik nou, met niet objectief zijn, je hebt een relatie met degene die het paard rijdt, dus je gaat dat dier echt niet afzeiken.
[quote]
[quote="Suzanne F. schreef:

Ik denk dat Wouter heel goed objectief kan zijn. Hij kent de hengst persoonlijk en heeft hem in het werk gezien
. Jullie niet. Mijn mening over Stravo is bekend. We zullen zien hoe zijn nakomleingen het gaan doen in de sport en in de fokkerij in bijv. de 2 de generatie. De toekomst zal het leren.

quote]

Lees bovenstaande, als je een paard steeds vaker ziet, zie je steeds minder vaak zijn mindere kanten, helemaal als je vriendinnetje erop zit.

En wij zien de hengst waarschijnlijk niet iedere dag in het werk, maar ook ik ga wel eens naar hengstenshows, waar hij meeloopt.

gast981

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 20:26

Vind iedereen stravo zo geweldig, of is iedereen zo fel, omdat een bokker dit dier rijdt. Ik heb het hele topic nu eens doorgelezen, en er wordt vanalles bij gehaald, wat helemaal geen toegevoegde waarde heeft.

Er zijn zoveel hengsten die slecht merriemateriaal aangeleverd krijgen. That's Life!
De hengst heeft gewoon niet vererfd zoals hij volgens het Kwpn zou moeten. Tja vervelend, maar helaas.

gast981

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 21:03

[quote="GribaldiFAN"] En mocht je wouter een beetje kennen dan is ie dus zeker wel objectief en dat van zijn "vriendinnetje"is pure onzin! quote]

Misschien is het pure onzin, maar zo komt het bij mij wel over, als ik zijn antwoorden lees. Wat ik overigens helemaal niet vreemd vind, dat hij in de verdediging schiet, lijkt me vrij gezond dat je dat doet voor je vriendin.

gast981

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 07:48

Wouter24"]
[quote="Pipo schreef:
Misschien is het pure onzin, maar zo komt het bij mij wel over, als ik zijn antwoorden lees. Wat ik overigens helemaal niet vreemd vind, dat hij in de verdediging schiet, lijkt me vrij gezond dat je dat doet voor je vriendin.

Ik schiet in de verdediging voor Stravinsky xx, niet voor suzanne, das niet nodig hoor!!

en schiet in de verdedeging voor de inmiddels minimaal 500 veulens/jaarlingen???

en pipo stel je is voor... ik start een topic met "Pipo┬┤s paard is rondom kasverrot!!!" bijvoorbeeld he? dat zou jij ook niet zo tof vinden, dit is in principe hetzelfde.

Maar iedereen is vrij om te denken wat ze willen.... 1000 mensen 1000 meningen nix mis mee zolang je iedereen maar in hun waarde laat, en vind persoonlijk dat troef dat niet heeft gedaan
[/quote]

Allemaal verrot? van mij mag je hoor! Maar laat ik wel weten dat het geen aanval van mij is, dat je suzanne verdedigt hoor, lijkt me vrij gezond dat je dat doet.

Maar wat ik me wel afvraag, is of je voor iedere hengst zo fel opkomt, die op wacht gezet wordt, na hij 500 merries heeft gedekt.

[/b]

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie