STRAVINSKY xx via de achterdeur uit de fokkerij.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 11:51

Hij is nog lang niet via de achterdeur eruit hoor troef, zijn zat hengsten die op wacht zijn gezet en die later hele goede sportpaarden lijken te zijn!!! en dan alsnog weer toegelaten worden...

Ik kan me er niet zo druk om maken, over drie jaar komt er een Stravinsky xx x darwin, en wat dat ding nu al kan bewegen!! dus ik hoop dat het kwpn er over een tijdje op terug komt, zo niet, is er WEER een goede volbloed verloren gegaan voor het kwpn. maar gelukkig heeft het trakehner verband hem dan nog....


amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 12:11

Darnels85.347 Stb
meerdere nakomelingen z dressuur of hoger!!!

Faram87.5453 Stb
onbekende hengst? slechte nakomlingen? dacht het niet...

en dan een aantal volbloeden die het KWPN geloost heeft...
*All Wins xxBB 820036
*Colway Boldxx BB 890049
*Mity Wind xx 06 31214 83
*My Top xxBB 800055
*Slaney xxBB 820039

en dan nog maar te zwijgen over fantastische sportpaarden zoals Painted Black!!! eerste bez. op het harde naar huis gestuurd!!

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 12:16

Troef schreef:


Het gaat er toch over wat het KWPN vindt?



het gaar er toch om wat de FOKKER wil en vind?

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 12:19

wat ik daarmee bedoel dat het KWPN ook niet heilig is!!!

hallo, wakker worden!!

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 12:22

KWPN-onderzoeksrapport 2001:
Stravinsky XX is een eerlijke betrouwbare hengst. Hij heeft zeer veel bereidheid om te werken. De stap is zuiver, de draf heeft voldoende ruimte en het achterbeen wordt goed gebruikt. In galop heeft Stravinsky ZZ zeer veel balans en ruim voldoende ruimte. Hij kan goed schakelen en laat zich goed sluiten.
Stravinsky XX toont aaleg voor de zwaardere oefeningen.

Korte samenvatting van zijn nakomelingen, getoond op 23 januari 2001 aan de KWPN Hengstenkeuringscommissie: Stravinsky XX toonde een collectie voldoende tot ruim voldoende ontwikkelde rijtypische nakomelingen die ruim voldoende in het rechthoeksmodel staan. Het hoofd is voldoende sprekend, de nek heeft doorgaans voldoende lengte en de bespiering is doorgaans ruim voldoende.
De schoft is goed ontwikkeld en loopt ruim voldoende ver door. De schouder is goed van lengte en ligging en de rug is goed gevormd. Het fundament heeft voldoende omgang en straalt kwaliteit uit. De hoeven zijn voldoende ontwikkeld, de verzenen zijn doorgans goed ontwikkeld. De stap is actief, zuiver en heeft voldoende ruimte. De draf heeft doorgaans een goede ruimte. De nakomelingen hebben een goede houding en balans. Het voorbeen wordt in de meeste gevallen goed gebruikt. Er is sprake van veel afdruk en buiging, het achterbeen wordt doorgaans goed ondergebracht. De galop heeft voldoende ruimte, voldoende afdruk en doorgaans voldoende balans.

vorig jaar dachten ze er duidelijk nog heel anders over....


amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 12:25

Troef"]
[quote="Wouter24 schreef:
wat ik daarmee bedoel dat het KWPN ook niet heilig is!!!

hallo, wakker worden!!


En die gaat echt volgend jaar niet via het trakehner stamboek dekken.
[/quote]

hij is daar al ggk hoor, dus waarom zou ie daar dan niet dekken??

maar ja ik ga nu ophouden, ik vind het PERSOONLIJK een goede hengst die met de juiste merrie heel veel had kunnen betekenen voor de sportpaarden fokkerij maar helaas mocht dat niet zo zijn

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 12:40

Troef schreef:
Je hebt gelijk .
Kijk wat je wil zien of wat je niet ziet. En beoordeel dan of hij bij je merrie past.

Maar hier is de fout gemaakt dat al die lui met een kruk van een merrie naar Joop gingen en daar moet hij nu voor bloeden.

Dat was ook in die tijd van Man in the Moon xx

Ze hopen dan een mooi koppie te krijgen en denken dan dan hun fokprobleem ineens is opgelost.


We gaan niet vervelend doen he troef? nergens voor nodig, verschillende mensen verschillende smaken, en verschillende iedeeen over een hengst. jij vind de hengst niets (tenminste dat laat je blijken) maar vergeet niet dat je nu hier iemand op bokt wel haar paard af loopt te zeiken!!!!!

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 01:01

Pipo schreef:
Misschien is het pure onzin, maar zo komt het bij mij wel over, als ik zijn antwoorden lees. Wat ik overigens helemaal niet vreemd vind, dat hij in de verdediging schiet, lijkt me vrij gezond dat je dat doet voor je vriendin.


Ik schiet in de verdediging voor Stravinsky xx, niet voor suzanne, das niet nodig hoor!!

en schiet in de verdedeging voor de inmiddels minimaal 500 veulens/jaarlingen???

en pipo stel je is voor... ik start een topic met "Pipo´s paard is rondom kasverrot!!!" bijvoorbeeld he? dat zou jij ook niet zo tof vinden, dit is in principe hetzelfde.

Maar iedereen is vrij om te denken wat ze willen.... 1000 mensen 1000 meningen nix mis mee zolang je iedereen maar in hun waarde laat, en vind persoonlijk dat troef dat niet heeft gedaan

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 08:32

Laat maar..... ik zeg niets meer, het is gewoon op een strijd uit gelopen tussen voor en tegenstanders van Stravinsky, nergens voor nodig, maar kijk alleen al naar de titel?? das toch nergens voor nodig...

Veel plezier nog op dit topic ga me er niet meer mee bemoeien, want je moet met hand en tand je mening verdedigen, en dan word het afgedaan zo van ach het is toch maar vriendje van!!! ronduit belachelijk, maar dat is jullie mening, gelukkig weten velen wel beter.

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 10:57

ik had het afstammelings rapport van 2001 van de site van van uytert gehaald dus daar stonden dan denk ik idd de minpunten niet op Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Liiesjjj, Miiej, Mizsz_Kitty, Nicollevs, pluklief, wisanda2003 en 38 bezoekers