De hengsten Udonis en Duc de Normandie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 19:37

is duc niet de vader van Jus de Pomme? Of ben ik nu aan het dementeren? Ik dacht gelijk aan Jus-je... wat een beest was dat zeg!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 17:24

hij was van Wiepke van de Lageweg,d ie wilde meer kleine Jusjes fokken, maar jusje wilde niet... hij heeft wel een paar nakomelingen, maar ik geloof dat dat niet zulke kwalitatief goede paardjes waren. Vooral omdat er dus nog niet gericht naar goeie merries gezocht was.. Ook wrang was dat hij vlak voordat ze sperma wilden tappen doodging (heb ik gehoord)...
Ok, Jus was dus geen Duc, weet ik dat ook weer, maar zijn pappa had wel meer dan 1 woord in zijn naam...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 21:10

ow.. ik heb ooit eens gehoord/gelezen dat er 1tje was die enigzins een toppertje was, maar toch niet helemaal oid. Deze hengsten kende ik niet. 't Was toen ook wel vrij kort na zijn overlijden. Wat is dat zonde zeg, hij sprong echt geweldig, want van die ruiter heb ik nauwelijks meer wat gehoord. Zegt wel wat over Jus, en ook over de combi, dat ze elkaar lagen. Hij was echt gelijk mijn favo, maar ja, hij ging wel vrij snel dood zeg maar. Zonde. 't Was idd koliek, week na de spelen oid, omdat hij de druk niet helemaal aangekund had, het reizen ed. Zonde!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 116 bezoekers