twyford cobweb vraagje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 20:35

mijn pony heeft als vader boreas ubbo,dit zegt mijn stamboek papier:boreas ubbo-v.rowfant seal,m.boreas leone-v.van leone=rondeels carefull,m.hogekamps habanera.van rondeels carefull is de vader rondeels pengwyn en de moeder rondeels careless.

mijn papier is een geldig stamboek bewijs dus dit is de kloppende bloedlijn van ubbo,maar het gaat dus niet verder dan careless dus kan ik jouw vraag niet beantwoorden..........


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 12:07

de moeder van rondeels careless = twyford cobweb.je moet het dus anders om lezen.hier heb ik nog leuke info voor je:kenmerken van de lijn van twyford cobweb:ras,mooi front en beweging.goedgekeurde zonen:rondeels carlos,cerdin,carino.twyford cobweb bracht 17 veulens ter wereld.ze is preferent verklaart.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 12:53

careless ster pref=eerst ster geworden,later preferent verklaart.preferent wordt een merrie of hengst door de prestaties van de nakomelingen.ubbo is onlangs ook preferent verklaart.hij was eerst keur.preferent is het hoogst haalbare wb keuringscertificaat.


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 17:37

heej nadia,synodprophet heb ik in het echt gezien,hij staat hier vlakbij Lachen
ik vind hem een tegekke hengst,misschien dat ik mijn merrie nog wel door hem wil laten dekken ooit.
mijn eigen merrie is van boreas ubbo.
en twyford pepper ligt ook in haar bloedlijn,en tevens is er hier een welsh fokkerij dicht bij mijn huis(bekshoeve,de heer waggeling),de eigenaar van pepper,alleen dacht ik dat hij vorig jaar is overleden?de heer waggelink heeft dus bekshoeve's pinky gefokt Lachen
hij heeft ong 4 merries of 5 waar hij elk jaar veulens van heeft.de eigenaar van synod prophet is de heer jansen uit keyenborg(stal cuppers)hij heeft ook de hengsten nagtegaals captain,cascob's limelight en cuppers rockefeller in zijn bezit.ik heb ze allemaal gezien.wel leuk dat jij er ook zo gek van bent..........

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 20:33

twyford thunder:v.twyford grenadier(v.coedcoch madog,m.twyford gala)m.mountain torrent(v.wee cream cupid,m.gwyndy georgina 9073)twyford thunder werd in 1963 geboren.hij was een kleine hengst,1.14m.thunder heeft veel 1ste premies behaalt en werd uiteindelijk preferent.thunder bracht o.a. 7 goedgekeurde zonen.

rowfant sascha:v.twyford gamecock(v.twyford grenadier,m.wee georgette) en m. rowfant sundew(v.coed coch asa,m.rowfant primadora)
rowfant sascha werd in 1973 geboren.ook sascha is een kleine hengst.hij werd door mevr. peletier geimporteerd.na een aantal jaren op de rondeel stoeterij kwam hij h.Noeverma en h.h. poortier.later ging hij naar kraaikamp waar hij nu nog steeds ter dekking staat.rowfant sascha fokte 4 goedgekeurde zonen en twee prefente dochters,waarvan o.a. brookfield's belle amie

tja meer ino heb ik ook niet voor je........

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 21:56

Gaaaap das een goeie voor jou karin........ Gaaaap


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 bezoekers