1e premie keuring Assendelft

Moderators: petraaken, Nicole288

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

spokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 09:16

Jamy"]
[quote="gomir schreef:
Ik dacht ook dat je alleen in Ermelo ster kon worden, maar ik heb zelf ook een lintje met stermerrie NRPS erop gekregen naast mijn eerste premie en naar Ermelo gaan was volgens de jury niet meer nodig. (en de voorbrenger zei ook dat ze nu definitief ster was Verward )

Jolanda heeft trouwens een ruin en dat kan zeker weten op de provinciale keuring *LOL*

Jamy, bedoel je Flair S(v. whinny Jackson dacht ik Verward ) Die was dagkampioen bij mij in de rubriek Haha! Mijn paardje was later bijgeplaatst en nummer 73. Bruin met een wit kolletje Haha!

geloof het wel (Nirvana S is een zusje van haar dus dat zou kunnen dat zij ook een S heeft, Flair was nummer 60 en de man met zo'n bolhoedje zei voor dit paard neem ik mijn hoed af Party!!
Flair had iets van 3 bekers ofzo weet alleen niet mee rprecies waarvoor allemaal Haha!
[/quote]

Flair S en Nirvana S hebben dezelfde moeder. Flair is van Whinny Jackson en is een volle zus van mijn paardje.
Mijn paardje is dus enorm trots op zijn oudere zus Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! . Hij is ook wel trots op zijn jongere halfzusje Nirvana *LOL*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie