1e premie keuring Assendelft

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 17:58

ik was er ook, al onze paardjes die mee waren hadden eerste premie, 3 mogen er door naar Ermelo, 1tje was 2de bestgaanrijpony (Flair) en 1tje bestgaan rijpaard (Labyrtinth) de andere 2 werden niet onder het zadel bereden.
Maar hoe zagen jullie eruit?


Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 19:34

gomir schreef:
Ik dacht ook dat je alleen in Ermelo ster kon worden, maar ik heb zelf ook een lintje met stermerrie NRPS erop gekregen naast mijn eerste premie en naar Ermelo gaan was volgens de jury niet meer nodig. (en de voorbrenger zei ook dat ze nu definitief ster was Verward )

Jolanda heeft trouwens een ruin en dat kan zeker weten op de provinciale keuring *LOL*

Jamy, bedoel je Flair S(v. whinny Jackson dacht ik Verward ) Die was dagkampioen bij mij in de rubriek Haha! Mijn paardje was later bijgeplaatst en nummer 73. Bruin met een wit kolletje Haha!

geloof het wel (Nirvana S is een zusje van haar dus dat zou kunnen dat zij ook een S heeft, Flair was nummer 60 en de man met zo'n bolhoedje zei voor dit paard neem ik mijn hoed af Party!!
Flair had iets van 3 bekers ofzo weet alleen niet mee rprecies waarvoor allemaal Haha!


Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 20:13

nee heb er niet staan kijken want ik was toen ergens adners aan het kijken en zij was toen net klaar. toen ik aan kwam.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 bezoekers