hoe gaat het eigelijk met allemama's en veulens?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

hoe gaat het eigelijk met allemama's en veulens?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-02 12:24

ik ben wel nieuschierig. ik lees hier en daar wel wat ik weet hoe het met mijn kleine symphony gaat, maar hoe gaat het nou met jllie kleintjes en mama's?

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-02 13:23

gaaf zeg Laurake dat je dan toch bij mag. Ze draaien vaak ook wel bij, maar die van jou was wel erg en daarom vast ook dat het pas na 6 weken mag, maar ik vind het echt tof voor je. ik heb nooit echt problemen gehad. in het begin dat exel zich niet liet vangen in de bak, maar dat was zo weg.
sympie staat zins donderdag in een groep van vrie jonge merries en nog drie merries met veulens. Zzijn nog niet echt aangesloten bij de groep.
exel beschermde haar zo goed de eerste dag ik ben echt trots op haar. symphony is ook erg handig dat moet ook wel, want Exel heeft maar een oog.
echt stoer al die verhalen. ik hoop dat er nog meer komen.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-02 10:16

laurake"]
[quote="phoenix4ever schreef:
gaaf zeg Laurake dat je dan toch bij mag. Ze draaien vaak ook wel bij, maar die van jou was wel erg en daarom vast ook dat het pas na 6 weken mag, maar ik vind het echt tof voor je. ik heb nooit echt problemen gehad. in het begin dat exel zich niet liet vangen in de bak, maar dat was zo weg.
sympie staat zins donderdag in een groep van vrie jonge merries en nog drie merries met veulens. Zzijn nog niet echt aangesloten bij de groep.
exel beschermde haar zo goed de eerste dag ik ben echt trots op haar. symphony is ook erg handig dat moet ook wel, want Exel heeft maar een oog.
echt stoer al die verhalen. ik hoop dat er nog meer komen.


Bedankt joh, ik ben echt ontzettend blij met zoiets "kleins" als eraan komen (nou weet je pas dat dat helemaal niet zo vanzelfsprekend is Knipoog )
het gaat nog iedere dag beter, vandaag mocht ik al aan haar benen komen.

De moeder van Gypsy is ook zo beschermend, de andere weten dat al goed en passen flink op als ze in de buurt is (of ze komt weer met wijd open gesperde bek aan gestormd).In het begin vond ik ze wat "overbeschermend", ik mocht er tenslotte niet aankomen (niet dat de moeder me aanviel maar die zette het gewoon telkens op een lopen als ik het veulen wou aanhalen of toch poging tot..)Nou is moeder ook al bij gedraaid want toen ze net was bevallen (tot de eerste 6 levensweken van Gypsy) en je keek er bij wijze van spreken nog maar naar was ze weer weg met veulen, nou krijg je ze ineens met geen stokkken meer van je vandaan die 2, ze staan als eerste aan de draad als je eraan komt en dat was wel anders geweest.....Vindt het wel veel beter zo Haha!
Ik weet niet of het aan het feit ligt dat ze nou allemaal samen staan maar ik denk het wel, zo zie je maar dat paarden beter functioneren als ze in groep staan.
[/quote]

in een groep moets ze de andere wel in de buurt accepteren, want die zijn er nou eenmaal. ze zou bek af raken als ze ze allemaal moest gaan weg jagen. nou echt gaaf hoor. hou je me wel op de hoogte. vind het zoleuk om te horen.
mijn dondertje is echt voor niemand bang. ze heeft nu zelfs een pleeg mamma een groote fries. die is samen met exel en sympie de wei in gegaan. Sympie trek veel met die fries op en mamma vind het best. lekker rustig toch Haha! Haha!

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-02 10:03

he jou pony lijkt heel erg op een foxy die ik kende. hoelang heb je haar al en waar heeft ze gestaan?

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-02 15:04

waar heb jij gestaanj met haar? en hoe oud is foxy?

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-02 15:22

ik heb op een stal gestaan. stod precies zo'n ponietje. misschien familie. ze hete ook foxy.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-02 11:48

2 maanden en dan nog geen maan???? zeker schamen zeg. gaat hij weg straks of hou je hem.

Mijn Sympie doet het nog steeds super. in een paar dagen buiten staan is haar vacht super vet geworden. Ze is super braaf ze doet echt bijna alles al.
Gisteren ging ik terug naar de wei. Mijn vriend had Exel vast en ik Sympie. Gingen we heel hard rennen en ik had mijn hand op sympies rug gelegt. In het begin was haar rus bol de deedt ze even maf, maar later deed ze niets meer. Zo mijn veulen is ingereden hihi.ngaaf was dat zij echt in galop naast me.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-02 11:18

in langeraar, maar die foxy staat volgens mij nu in nieuwkoop of ter aar.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-02 19:10

nee dat denk ik niet, maar misschien wel familie?

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-02 14:28

Ludo schreef:
Citaat:
2 maanden en dan nog geen maan???? zeker schamen zeg. gaat hij weg straks of hou je hem.


Haha, Glory is niet van mij, dus het is niet mijn schuld hoor.... Knipoog Beetje trage eigenaar misschien???? Ik hoor er niks over en ik ga me er niet mee bemoeien, want dan wordt het echt een naam van niks.... Haha!


tja en je wil natuurlijk niet de wei in een kees roepen ofzo hihi Haha!

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-02 14:33

Pinky_girl schreef:
Geweldig!
Moeders is weer opnieuw dragend en laat niemand bij haar veulentje Lovers (Behalve mij, de schat).
En met Ruubje zelf gaat ook alles prima. Hij is een echt moeders kindje en nog alles is spannend. Ben helemala verliefd op dat pittige hengste-koppie... Net zijn grote broer Kwijl Schijnheilig

gefeliciteerd. door wie?

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-02 14:37

echt leuk om al die toffe verhalen te lezen. op vvdd staat nog een verhaal van mijn sympie die op het ogenblik uitgroeid als een prisesje. ik was eerst even bang dat ze niet zo gaaf ging worden, maar wouw dacht ik toen ik haar zag vandaag.
Exel heeft echt haast geen melk meer, maar sympie eet nu al drie handjes voer per dag weg met wat zeewier en af en toe wat lijnzaad olie.
ook drink ze al wat water als ik het haar voor hou. Dat ga ik nu dus ook elke dag doen.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-02 12:51

ja dat verharen. die van mij ziet er ook maf uit op het ogenblik. ze heeft koffie vos vlekken. ik weet echt niet meer wat ze gaat doen. ze zou vos moeten blijven, maar ik weet het echt niet. zo spannend he?!

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-02 15:38

haha dat doet die van mij ook. zo lief he als ze lekker crossen. alleen de mijne kijkt wel uit, die valt niet hihi

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-02 16:03

gaaf zeg. Ik wil met Sym ook, maar ik heb in Augustus pas weer mogelijkheid en dan zijn er geen keuringen meer. Huilen

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Manny en 117 bezoekers