Jaa!! Votje is geboren!!

Moderators: C_arola, Dyonne, SayaJones, Apple, Coby, Nicole288, petraaken, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Suzanne F.

Jaa!! Votje is geboren!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-02 00:32

Net een uurtje geleden is Votje geboren!! Lovers
Ik had mn bed met camera al boven de stallen gezet en ik wilde net naar bed gaan toen Wouter de camera aan deed en zag dat het er al naast lag!Ik dacht dat hij een grap maakte dus ik zei: 'Ja tuurlijk'....maar hij zei: 'Kom nou maar'......

En daar lag ze, een zwart merrietje, moeder Lotje was haar al aan t schoonlikken. Naam heb ik nog niet maar roepnaam is Votje. Haha!

Klein probleempje nu is dat Lotje haar nog niet laat drinken, daar was ik al bang voor deze 11 maanden en heb ook veel geoefend met aanraken van de uier enzo. Ze gilt heel hard en slaat soms ook af. Ik hoop dat dat goed gaat en ik ga dus nu nog even kijken. Morgen volgt een uitgebreider verslag. Lachen

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-02 00:57

O nou ze drinkt nu uit zichzelf. Wouter heeft Lotje vastgehouden en het veulen gestuurd en toen dronk ze wat gelukkig. Net zijn we weer wezen kijken en nu drinkt ze zelf en Lotje laat het toe gelukkig!!

Ik kan nu met een geruster hart naar bed.....

Votje is trouwens een Gribaldi x Balzflug x Pion x Amor. Ze is zwart (heel zwart) en heeft een kolletje, een wit voetje achter en een klein wit kroonrandje voor. Lovers

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-02 08:39

Alles gaat goed met moeder en kind!! Wel komt zo de dierenarts om haar een veulenspuitje te geven en even na te kijken, want misschien dat ze de biest een beetje laat gehad heeft.

greetje schreef:
En voldoet ze een beetje aan je verwachtingen?

Ja dat wel ja... Knipoog Hoopte sowieso op een zwarte en het maakte eigenlijk niet uit of t een hengstje of een merrietej werd, aan de ene kant had ik liever een hengstje maar aan de andere kant ken ik de merrie en de bloedlijn Schijnheilig dus of ik hem hengst had gehouden is een tweede. Ze is nu al zo vinnig en een echte doordouwer. Lachen

Met opstaan had ze wel erg veel moeite, ze is echt een paar keer heel hard met haar hoofdje tegen de muur gevallen... Frusty . Wouter zei: Nou, als hij leip is als driejarige dan weet je waar het van komt.... Haha! Lips are sealed

Foto's volgen snel maar ik heb geen digi en Wouter had er totaal geen rekening mee gehouden dus had zijn digi ook niet bij hem.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-02 18:55

Hier wat fotootjes van kleine Votje:

[img]http://spookserver.de/gfx/users/votje liggend.jpg[/img]

[img]http://spookserver.de/gfx/users/votje staand.jpg[/img]

[img]http://spookserver.de/gfx/users/votje met mama.jpg[/img]

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-02 08:29

Ik heb besloten haar Voodoo te noemen, dat betekent zwarte magie. Vond ik zelf wel passend.... Haha!
Maar roepnaam blijft Votje natuurlijk! Lachen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie