dilemma, a-welshjes wie heeft advies?

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-02 15:59

Alane schreef:
Een beetje rondvragen heeft geleerd dat mandy eigenlijk alleen voor de show/keuring en fokkerij gebruikt is en verder weinig contact heeft gehad met de eigenaar (=niet negatief bedoelt).

Hoelang hebben jullie Mandy dan al? Heb dit soort gedrag wel vaker gehoord en ook een keer zelf meegemaakt en meestal gaat het na een heel intensief contact veel beter. Als je zelf denkt dat het misschien in haar verleden ligt, zou het aan het vertrouwen kunnen liggen. Dit is iets wat je kan (en moet) opbouwen, maar dat kost tijd. Natuurlijk snap ik heel goed dat je dochtertje lekker wil poetsen en knuffelen (ik ken mezelf Knipoog). Maar je zegt ook, dat als ze eenmaal uit de wei is dat Mandy dan heel lief is en ik neem aan dat jij haar wel gewoon uit de wei kan halen enzo, dus dan kan je dochtertje dan lekker aan de slag. Want ik vraag me soms sowieso wel eens af of het verstandig is om kleine kinderen alleen bij pony's te laten. Ik vind het zelf altijd al vervelend als ik ergens alleen met pony's/paarden ben zonder dat er anderen zijn, want er kan altijd wat mis gaan.
En tja, wat betreft fokken van welshpony's heb ik geen verstand, dus ik denk dat je heel goed moet nadenken wat je precies wilt. Als het vooral om je dochter gaat,dan is Kelly denk ik toch een betere keus, want dan heb je in ieder geval een lieve pony.
En wat betreft het ruilen met Bertus. Tarina is echt een schat van een pony Lovers.

Veel suc6 met je keuze.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie