De hengst Metal

Moderators: Dyonne, Apple, Coby, petraaken, SayaJones, A_nouk, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-01 09:45

Heeft iemand informatie over de hengst Metal? Ik heb tegen de eigenares van Muzefee gezegd dat ik haar op den duur wel wil laten dekken wanneer ik haar een tijdje heb. Zij raadde mij de hengst Metal aan omdat dat paard goed bij Muzefee lijkt te passen.
Die vrouw heeft met haar paarden al heel veel veulens gefokt, dus ze zal er wel verstand van hebben...

Dé website voor de wedstrijdruiter: Startlijsten.nl

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-01 14:02

Haha! Leuke foto!

Maar zo te zien is Metal echt een prachtbeest! Weet iemand ook hoe hij qua karakter is? Nou ja, zijn nakomelingen? Muzefee is namelijk een beetje een opgefokte druif Party!! maar wel erg mooi. Van nature heeft ze een prachtige front maar een matige achterhand. Nu ze zeer regelmatig gereden wordt is haar kontje ook een stuk mooier geworden, maar het zou leuk zijn als het veulen meteen een superkontje zou hebben. Haha!
Muuz is niet snel bang, maar fokt zich wel erg op. Als je kwaad op haar bent, kun je beter tien keer tot tien tellen dan dat je het op haar af zou reageren. Dan kijkt ze je weken niet aan. Maar als ze je eenmaal in haar hart gesloten heeft is het een superpaard Lovers

Dé website voor de wedstrijdruiter: Startlijsten.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie