De hengst Metal

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 10:19

Dit is een afstammeling van Metall:
[img]../upload/120/tango.jpg[/img]
Ze kan erg goed lopen. Soms hoor je dat Metalls wat beknopt zijn. Lijkt me in dit geval niet.

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 10:20

haha, ik zie dat ik die muts en sokken er nog af moet halen! Had mijn vriend erop geplakt voor de kerstkaart naar de fokkers.

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 14:07

Tango kijkt eerst even de kat uit de boom, maar is wel erg makkelijk. Ik ken ook een andere Metall. Laten we het daar alleen maar niet over hebben. Daar zijn ze nu al vanaf januari mee bezig om hem zadelmak te krijgen. Je kunt er prima op rijden, maar als hij het in zijn (nou ja haar) bol krijgt, dondert iedereen er af. Ze gooit je er niet af, ze smijt je eraf. Niemand kan erop blijven zittten. Dat paard mept als je bij de achterbenen in de buurt komt, en kan in stal uren stilstaan, zonder ook maar een keer met haar ogen te knipperen. Ik denk alleen dat dat meer van de opvoeding komt (die ze niet heeft gehad) dan van de ouders. Mijn vriendin zit er alleen wel mee. Ze dacht lekker te gaan rijden, maar dat beestje is zo onbetrouwbaar.
Maar ja, mijn paardje is dus wel okee, rustig en mak.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie