Is dit een goede reden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paardenfan

Berichten: 1303
Geregistreerd: 17-10-01
Woonplaats: Venlo

Is dit een goede reden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-02 22:57

Anita(de ezel) kan ieder moment bevallen. Er slapen 2 mensen in de stal, en ik zou ook mogen blijven slapen (als ik geen straf had gehad Frusty ) Een van die mensen in de stal zou mij bellen als ze begint, ik leg de mobiele naast mijn hoofd, word ik echt wel wakker van Gaaaap .
Ik wil dan ontzettend snel uit mijn bed jumpen en naar de boerderij crossen, met het risico dat ik (nog meer) straf krijg. Vinden jullie het een goede reden om midden in de nacht weg te gaan, ook al heb je straf? Zoiets maak je toch maar 1 keer mee (als je geen fokkerij hebt Knipoog )

Iemand nog goede argumenten?

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 23:35

JE MOET HET EEN KEER MEEMAKEN! Haha!

Ennuh...
verder leg je later uit, dat de Da met spoed vanauit *noem een dorp, een eind weg* moest komen, en er moest snel een derde persoon komen om te helpen... en jij was de gelukkige euh... de penut!
Haha!

offeh...
dat je aan het slaapwandelen was

offeh
je was ontvoerd...

offeh
... euh

iig veel succes en hopen dat je er bij kunt zijn!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 02:00

Waarom heb je straf?
Dit is idd waard om niet te missen!

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 17:48

gewoon doen. tuurlijk daar kan geen straf tegen op.

paardenfan

Berichten: 1303
Geregistreerd: 17-10-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-02 20:06

orri schreef:
Waarom heb je straf?
Dit is idd waard om niet te missen!
Dat topic over: bij een jongen blijven slapen, daar staat het Lachen

He Ethelate! Wel handige tips, maar een beetje onuitvoerbaar Haha! Ik ben zelf ook heel hard aan het verzinnen, het lukt alleen niet echt Scheve mond

Afgelopen nacht had Anita weeën om de 4 minuten, maar het stopte ineens en er is verder niks gekomen, tot net 6 uur vanmiddag was er nog niks, ben benieuwd wanneer ze stiekem wel bevalt...

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-02 11:16

Spannend, ons ezeltje moet pas in augustus Scheve mond

Maar dan hebben we iig een leuk veullie rondhuppelen!!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-02 17:05

Je moet zoiets zeker een keer meemaken!!! het is echt iets bijzonders, kun je dat niet gewoon tegen je ouders vertellen?

Het is echt geweldig om een geboorte mee te maken, ik mocht erbij zijn toen mijn verzorgshet ging bevallen, toen ik 8 jaar was. en zoiets vergeet je nooit meer....

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-02 17:18

ik heb een keer een keizersnee bij een koei meegemaakt Lachen
was ook leuk, niet voor die koei maargoed Tong uitsteken

en bij bon heb ik de nageboorte meegemaakt Knipoog

Maaruh je hoort vast alles wel van Dennis Lachen

ennuh het is toch een goede reden, want wat is er bijzonderer dan een bevalling meemaken???

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 01:17

Anna-Jelly schreef:
ik heb een keer een keizersnee bij een koei meegemaakt Lachen
was ook leuk, niet voor die koei maargoed Tong uitsteken

en bij bon heb ik de nageboorte meegemaakt Knipoog

Maaruh je hoort vast alles wel van Dennis Lachen

ennuh het is toch een goede reden, want wat is er bijzonderer dan een bevalling meemaken???


Ik neem aan dat je koe bedoeld Haha!

Ik heb meerdere bevallingen van een koe meegemaakt. Ik heb zelfs het kalf wel eens gevoeld. Of het goed lag......
Nou ja niet dat ik het kan beoordelen maar ik heb dus wel tot aan mijn schouder in die koe gehangen. Uiteraard met handschoenen aan!

Wel een aparte ervaring!

Maar om even terug te komen op het topic: ik denk niet dat het verstandig is om midden in de nacht weg te rennen. Je zult je ouders daarmee waarschijnlijk heel ongerust maken.
Je kunt beter afspreken dat je begrijpt dat je straf hebt maar dat je dit echt heel graag wil meemaken.
Ouders begrijpen vaak meer dan je denkt maar het ligt natuurlijk ook een beetje aan jezelf.
Kijk het maakt natuurlijk een heel verschil of jij kwaad gaat zitten mokken dat je er niet bij kan zijn omdat je straf hebt, of dat jij een redelijk gesprek aangaat waarin je aangeeft dat je weet dat je fout zat maar dat je deze unieke kans niet wilt laten lopen.