ze is er en ze is lieffffffff

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

ze is er en ze is lieffffffff

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-02 22:12

Ze is vanochtend tussen 4.30 en 6.45 geboren. niemand verwachten het nog. exel was niet druk of onrustig. wel had ze gisteren wat vocht verloren.
het is een vosje en dat blijft ze ook (exel is een schimmel)
ze heeft een bles en achter vooroplopende sokken.
het is net een arabiertje. ze heeft weinig wpn trekjes, maar op haar vader lijken doet ze ook niet echt.
ze heeft een klein hoofdje.
ik heb haar meteen een inprent training gegeven en die vond ze zo leuk dat ze is gaan slapen op mijn schoot.
de nageboorte was wel weer een probleempje, maar de va had hem er zo af. morgen komt hij nog een keer spoelen voor de zekerheid. exel is apen trots en liet haar kind goed zien in de bbak.
ze heet phoenix' Symphony.het is echt een plaatje en een peopie en zoals ik in een eerder topic zij toch een complete verassing.
een merrie en een vos.
exel heeft zover ik weet alleen nog maar hengsten gehad en ook alleen nog maar schimmels, dus ik had haar niet verwacht zo, maar deste leuker vind ik haar.
foto's komen nog.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-02 18:34

ik ben er helaas niet bij geweest, want we hadden haar niet meer verwacht na vijf uur. exel was ook nog zo rustig.
ik ga de foto's morgen weer ophalen.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-02 17:03

ladolcevita schreef:
he he eindelijk je hebt al je hebt het veulen er bijna letterlijk uitgegeken!
Sigaar leuk hoor heel veel plezier en geluk!

hihi dat klopt ook nog. hoe weet jij dat?

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-02 15:02

nou da's wel fijn om te horen, maar weet je dat ze op stal ook steeds zeiden dat ik het eruit zat te kijken. ik zat uren achter elkaar bij mijn merrie in de stal en nu nog steeds hoor met mijn kleine symphony op schoot. het is ook zo'n poepie.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-02 16:19

door de rode randen om de ogen en haar roze huidje. schimmels worden met een donkere huid geboren.

hoe weet jij van phoenix? Haha!
jou naam komt mij namelijk niet zo bekent voor. het kan best hoor.

Ik denk wel dat, dat gaat lukken ik ben helemaal verliefd op haar. Echt op het eerste gezicht.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-02 19:09

ja ik hou haar. Ik had het veulen ook gehouden als het een hengstje was, want ik heb het veulen voor mij zelf gefokt.
Haar mamma vond toen alles nog goed. Later had ze er wat meer moeite mee, maar nu gaat dat al weer een stuk beter.
Symphony word ook al behoorlijk eigenwijs en maak moeders erg moe met haar gesprint en gebok, want moeder zou en moet er achteraan hihi. Het is zo'n lief poepie.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-02 19:10

saffielover schreef:
IK WIL OOK EEN VEULEN!!!!!!! Huilen Huilen Huilen Huilen Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Huilen Huilen Huilen Huilen Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Huilen Huilen Huilen Huilen Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Huilen Huilen Huilen Huilen Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig


wanneer komt jou veulen dan?

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-02 10:50

zover ik weet en heb gezien worden schimmels met dokeren huid geboren en vossen met een lichte die later donker kleurt. het scheind wel eens te gebeuren dat ze stiekem toch vos worden, maar dat gebeurd zelden. de vader vererft zijn kleur heel sterk. meestal krijgen schimmels bij hem een vos. dit jaar is er voor het eerst een schimmel van hem geboren. had dokere huid toen hij geboren werd.
het zou stiekem best kunnen zijn dat Symphony een schimmeltje word hoor, maar dat zien we dan wel weer. zover als dat het er nu uitziet blijft ze vos.

ik wist niet dat ik hier wat over phoenix had gezegt. vandaar dat ik even verrast was. hihi zo zie je maar hoeveel een paard voor je kan betekenen. zoveel dat je over hem blijftpraten terwijl je het niet eens meer door hebt. Haha! Haha! Huilen

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 107 bezoekers