Dit is toch niet normaal!!! Ben zo pissig!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Dit is toch niet normaal!!! Ben zo pissig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-02 23:30

Zojuist ben ik nog even snel bij Isa wezen kijken, ik vierde mijn verjaardag en had geen tijd om eerder te gaan, dus ik was daar om 22:50u. En wat ik nou aantrof Boos! . Isa staat in een aparte stal met uitloop, om te veulenen, deze stal is nl. 2x zo groot als haar eigen stal en kan afgesloten worden zodat ze niet de uitloop op kan. Er was dus afgesproken dat deze 's nachts dicht zou gaan, zodat ze niet evt. op het beton zou veulenen en het veulen onder de omheining door kon schieten.
Hiervoor moeten wij 90 Euro per maand meer gaan betalen mede voor de extra inspanning als het veulen er is??? en het extra stro, er zou zeker 1 pak per dag meer ingaan a nog geen 1,80 euro. Belachelijk bedrag, vind ik en ik heb het nog nagevraagd bij andere stalhouders en die vinden dat dus ook.

Zojuist:
De stal was niet afgesloten en ze stond dus ook op de uitloop lekker in de regen. Ze staat er pas 2 dagen en ziet de stal ook nog niet als haar stal.
Er lag in de stal net een bodempje stro, zeker geen dikke laag en ook nog eens over maar de helft van de stal. De andere helft was zeiknat van de regen. Er was bijna geen water in de ton. Daarbovenop hoorde ik ook nog van de eigenaresse van Isa dat ze nog steeds 2x per dag gemolken wordt!!! Terwijl ik ze hier van de week al netjes over aangesproken heb om dit niet meer te doen. Ik word hier zo moedeloos van Huilen en voornamelijk erg boos Boos! .

Ondanks dat ik hier nu dus zo pissig over ben Boos! Boos! hoop ik dit morgen netjes op te kunnen lossen, want dit is toch niet normaal voor een veulenbox. Het is verdorie ook mijn veulen wat in Isa's buik zit, keurig dekgeld en overige kosten betaald. Maar het nadeel is dat de eigenaresse er (nog) niets van zegt en ik sta dus alleen, omdat het niet mijn paard is. Als ze van mij was geweest had ze daar dus al niet meer gestaan. Maar de eigenaresse wil daar dus nog lang blijven staan met haar paard, dus die zegt er niets van. Hopelijk wel als ik haar vertel wat ik zojuist aantrof. Het is gewoon om te huilen Huilen Boos! . Sorry voor het lange verhaal, maar ik moest het even kwijt.

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 00:47

ik zou er met de stalhouder en eigenaresse eens mee praten!

Echt niet normaal hoor!

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 12:27

Ik zou er rustig over praten, als jij extra geld betaald.. verwacht je ook dat alles GOED, en volgens de afspraken gaat ..toch?

Marije_jiplover

Berichten: 25316
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 16:19

Jeetje, lekkere mensen daar zeg! Ik vind het al belachelijk dat je zoveel extra moet betalen, maar als ze dan ook nog eens niet doen wat ze beloven voor dat extra geld! Zou er toch eens met Sas over praten, tis toch ook voor haar zorg dat ze Isabella goed verzorgen?

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 16:41

wat een rare stal zeg. Moet je extra betalen omdat ze de stal dicht moeten doen???? Frusty
Waarom word ze gemolken dan?
Als dat veulen van jou word dan zou ik er snel wat aandoen. Straks word het beesie met een longontsteking geboren.

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 16:46

Dit is niet normaal! Ik zou echt kwaaaad worden, helemaal omdat je er zoveel geld meer voor betaald. Voor de aanstaande moeder en het veulen is het gewoon essentieel dat alles super voor elkaar is, en dat ze beiden lekker kunnen rusten enzo.
Ik zal echt kwaad worden hoor! Over dat stro, niet afsluiten van de stal, melken... Oei. Ik zit hier al te koken van woede!

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 17:28

juist. je word toch ziek van dit soort mensen Boos! Frusty