Welke signalen vlak voor de geboorte?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
angeliekie

Berichten: 214
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: bergen op zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 20:05

onze merrie is al vanaf 28 april uitgerekend... dus nu 1 week overtijd (is waarschijnlijk balletjes aan het bouwen Haha! )
maargoed... alzeker 2 weken kegelen...
staat zichzelf kaal te schurna aan de boom in de wei en in stal... zowel aan haar kont als haar nek.
daarnaast plast ze zowat elke 30 minuten kleine beetjes urine... ze loopt met O-benen en voral als ze moet plassen en heel de kant in de ztal liggen netjes in het rond allemaal mestballen.

nu houden we haar al 4 dagen in de gaten met een camera... staat al 4 dagen onrustig op stal en schrapen en draaien....(ze kan soms niet eens meer liggen, maar gisteren merkte ik ineens op dat ze ging rollen in de stal (is dat normaal ofzo????)

er is nu nogsteeds niks te zien van bevallen ofzo... za loopt alwel 2 weken rond in de wei alsof ze elk moment kan omvallen van de zwaarte... komt ook op dr gemakje aangesjokt voor het eten... duurt het ongeveer 5 minuten voor een stukje van 60 meter....
en aanhankelijk is ze zeker.... ze wil niets anders dan gekroeld worden....

weet iemand mij nu wel te vertellen wanneer het komt... ik word gek van de zenuwen...en heb wallen onder mn ogen van 2 weken.....

je bent altijd nieuw ,je laatste hinnik was altijd het vriendelijkst. Je laatste kroel was altijd het warmst. Je laatste beweging het sierlijkst.



angeliekie

Berichten: 214
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: bergen op zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 20:08

ohja veergat te melden dat ze nu ook alle 4 de dagen in de stal ligt te kreunen als ze ligt... dan strekt ze haaar benen uit en lijkt het net of ze aan het persen is, maar dat is niet zo.... liggen wij weer in de stress.... en kijkt zij je aan als je komt controleren van: zeg hallo moet jij niet op bed liggen ?????

ook lijkt het afentoe dat ze een schok door haar lijf krijgt...zomaar ineens...
dr staart draagt ze trouwens ook al dagen hoog.....
en afentoe moet ze even haar achterbenen strekken.

ik word hier echt gestoord van...... mn nagels liggen er alle 10 al af

je bent altijd nieuw ,je laatste hinnik was altijd het vriendelijkst. Je laatste kroel was altijd het warmst. Je laatste beweging het sierlijkst.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: flora en 117 bezoekers