Jetset D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 19:01

maessie schreef:
Zijn er hier ook mensen die zelf een Jetset hebben?? Of een Gribaldi?? Het nadeel van Gribaldi vind ik wel weer dat ie al heel vaak gebruikt word. Het hoeft van mij niet per se een bekende/populaire hengst te zijn, als er maar een correct veulen uit kan komen. Een springhengst mag ook, Columbus kon zelf ook ontzettend goed springen, al fokt ie meer dressuur als ik de verhalen mag geloven...



Mijn Jetset heb ik toevallig vorige week verkocht, dus ik heb er geen eentje meer. Maar ik heb wel een flink aantal Jetsets gereden. Ik vind het bijzonder fijne paarden die veel beweging hebben en een heel fijn karakter. Jetset heeft absoluut een bloedmerrie nodig!

Daarnaast heb ik zelf ook een Gribaldi. Gribaldi vererft een wat trager achterbeen maar heeft toch goede dingen gedaan in de fokkerij. Ik weet niet hoe de normale karakters zijn van Gribaldi's, maar die van mij is superbraaf!



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 19:31

Is het de merrie in je profiel?

Nog even een paar jaar wachten met dekken he Haha! Maar ik ga met Sjuimpje mee dat Jetset misschien nog niet zo rare keuze is.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 bezoekers