scheten laten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

scheten laten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-02 12:49

mijn merrie laat scheten zodra ze moet werken. ook er voor, maar niet zo erg.
zodra ze aan de longe is gaat ze scheten laten en na 1 minut moet ze al poepen. en soms gaat ze zelfs stilstaan omdat het zo moet scheten.
ze was gisteren ook erg druk en het veulen was erg aan het schoppen waar ze best last van had, want ze ging steeds verstappen en haar staart om hoog doen. Haar uier is al behoorlijk gevuld en haar banden zijn ook al losser. Uit haar uier komt doorzichtig wittige vloeistof.
ze is 4 mei uitgrekend. wat denken jullie hier van. ze wil ook eigelijk niet meer draven aan de longe. ik laat haar ongeveer 10 minuten draven bij elkaar. misschien zelfs wel minder.
haar drollen zijn wel goed trouwens.

enedium

Berichten: 81
Geregistreerd: 11-04-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 13:40

mijn merrie is net bevallen, een prachtig merrie veulentje!
Twee maanden voor de bevalling werd ze steeds slomer, en ze ging ook scheetjes laten, heel veel, net als de andere merrie die bij ons staat en nog moet bevallen.

4 mei is dichtbij, ik zou haar lekker losgooien, of met haar wandelen, dan kan ze zelf het tempo bepalen, in de laatste maand zijn ze toch liever niet zo actief, maar bewegen blijft wel belangrijk.

Spannend he!!!

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-02 20:33

enedium schreef:
mijn merrie is net bevallen, een prachtig merrie veulentje!
Twee maanden voor de bevalling werd ze steeds slomer, en ze ging ook scheetjes laten, heel veel, net als de andere merrie die bij ons staat en nog moet bevallen.

4 mei is dichtbij, ik zou haar lekker losgooien, of met haar wandelen, dan kan ze zelf het tempo bepalen, in de laatste maand zijn ze toch liever niet zo actief, maar bewegen blijft wel belangrijk.

Spannend he!!!


Spannend!!!!
Ik word gek.
Ik was vandaag even bij haar. Haar vagina is al aardig aan het opzwellen. Ik ben helemaal neveus. Gisteren kon ik ook al niet slapen veelste bang dat ze bevalt zonder dat ik er bij ben.

enedium

Berichten: 81
Geregistreerd: 11-04-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 18:41

Tja, die kans zit erin, toen Sammy beviel lag ik 5 meter verder in een andere box... Te slapen!!!!!!!!!
Ik werd wel wakker maar durfde er nier heen, veelste bang dat ik haar zou storen.
toen ik haar de andere paarden hoorde wegjagen ben ik er heen gegaan, en toen stond het veulentje al.

Sammy had wel een voorbeeld bevalling, ze kegelde 24 uur van te voren, haar kruisbanden waren erg verslapt, én ze beviel in het blauwe uur (Als de nacht dieren slapen en de dag dieren nog niet wakker zijn) om 4 uur dus.

Is het trouwens haar eerste veulen?

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-02 11:33

enedium schreef:
Tja, die kans zit erin, toen Sammy beviel lag ik 5 meter verder in een andere box... Te slapen!!!!!!!!!
Ik werd wel wakker maar durfde er nier heen, veelste bang dat ik haar zou storen.
toen ik haar de andere paarden hoorde wegjagen ben ik er heen gegaan, en toen stond het veulentje al.

nee haar 8e ofzo, maar het is de vierde die ik mee maak.

Sammy had wel een voorbeeld bevalling, ze kegelde 24 uur van te voren, haar kruisbanden waren erg verslapt, én ze beviel in het blauwe uur (Als de nacht dieren slapen en de dag dieren nog niet wakker zijn) om 4 uur dus.

Is het trouwens haar eerste veulen?