vraagje over vraagprijs merrie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

vraagje over vraagprijs merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-02 13:07

weet niet of dit hier hoort,anders merken we het wel.

ik heb een 9 jarige zwarte stermerrie van glendale*souvenir
m=stb
mm=stb
mmm=ster/pref
mmmm=ster/pref

ze is niet meer geschikt voor sport ivm blessure,word niet meer bereden,ze heeft een goed karakter .
wit kolletje en 2 witte achtersokjes(veulen ook)
1.69

ik wou haar misschien gaan verkopen aldan drachtig of niet,wat denken jullie dat ik ervoor kan vragen als ze niet drachtig is(heeft nu prachtig merrieveulen van ooseven is te bezien)en wat als ze drachtig is van rubiquil(800euro dekgeld)
ze is een hele goede merrie,bevalt makkelijk en is zorgzaam,maar laat je er wel gewoon bij enz.
zoeken een goed tehuis,graag mensen die er enige kaas van hebben gegeten qua prijzen van paarden.

weet niet zeker of we het doen,we hebben nog even want veulen moet natuurlijk eerst afgespeend worden.

ben benieuwd.mag ook pben.

groetjes n

Z1+4



paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-02 19:40

wat leo heeft is niet erfelijk anders zou ik er zelf natuurlijk ook niet mee gaan fokken,ik heb de foto's van utrecht nog waar ze ongeschikt verklaard is voor sport,die mogen uiteraard bekeken worden,ze heeft een paar 3tjes,volgens hun heeft ze dit gekregen doordat ze op te jonge leeftijd al veel te hard gewerkt had,zniveau op 5 jarige leeftijd en is dus verknalt.

recreatief kan ze nog wel bereden worden,ze is niet geschikt voor buiten weant ze is niet verkeersmak,wel bossen en strandritten,alleen niet te zwaar.
ben zelf geen recreatieruiter en heb zelf nog paarden om echt op te rijden dus vandaar dat het al weer 2 jaar geleden is ongeveer dat er iemand op zat.

ze heeft geen pijn,ze ziet er super uit en dan zouden we haar al in hebben laten slapen,ze glimt super eet als een paard! Haha! en llopt te rennen in de wei.

iemand anders een schatting?

Z1+4

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-02 10:35

niemand anders??

Z1+4

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-02 21:47

nee,ze was niet officieel z ze liep alleen op dat niveau thuis helaas,met m was ze L en toen ging het mis,heb maar een half jaar met haar gereden.
kan natuurlijk nog preferent worden maar dsan zijn we iig al een aantal jaar verder voor we 3 nakomelingen hebben die ster worden,dit is haar eerste veulen namelijk,en eventueel prestatie maar dat duurt nog veel langer.

maar bedankt voor de reactie,iemand anders nog?

Z1+4


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Casca, SylS, xPabloBokt, xSannee en 50 bezoekers