Ed King Hill x Reitse... ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zabbie
Berichten: 1333
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Tilburg

Ed King Hill x Reitse... ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-04 09:46

Ik weet het, het is geen alledaagse kruising. Ik weet ook dat de echte friezen-liefhebbers hier niet om staan te springen.

Waar het mij om gaat is dat het een leuk veulen is om te zien, op de foto.
Ik heb hem nog niet in het echt gezien, maar wil alvast jullie mening weten over deze kruising.

Is er iemand die ervaring heeft met warmbloed x fries kruisingen ? en zo ja, hoe zijn die ervaringen.

Dit is het veulen waarin ik geinteresseerd ben :

http://www.stalokkema.nl/veulenedkinghill.htm



Zabbie
Berichten: 1333
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-04 10:52

Ik ben niet echt opzoek naar het klassieke fries-exterieur, dus als hij geen sokken heeft vind ik dat niet zo erg. Ik zoek echt naar de middenweg. Als ik op de site van manege vrieswijk kijk, zie ik voor mijn smaak te "zware"paarden.

En Vajramani, waarom staat de Fam. Okkema je niet aan ? Ik ken ze namelijk helemaal niet en wil dus graag weten hoe de ervaringen zijn .

voor het eerst sinds jaren "paardloos..." 15-05-2008 een nier van mijn moeder gekregen, voor alle overige nierpatienten die wachten op een donor, mensen : " Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here "...

Zabbie
Berichten: 1333
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-04 08:40

Bedankt voor jullie reacties. Ik vind zelf dat de verhoudingen van dit veulen best aardig kloppen. Maar het is natuurlijk de vraag of dat nog zo is als ie 3 jaar is... Maar ja, dat is natuurlijk bij elk veulen een gok.

Ik ken zelf maar 1 afstammeling van Ed King hill x Fresco, dus gewoon warmboed x warmbloed, en die is inderdaad ook niet altijd even makkelijk, maar absoluut niet gemeen. Is gewoon een beetje eigenwijs.

Aangezien ik in Etten-Leur woon is het niet zo makkelijk om "even" te gaan kijken bij dit veulen. Is er misschien iemand die in de buurt van Stal Okkema woont. Iemand die eens een kijkje kan nemen... want een foto is geduldig natuurlijk..

voor het eerst sinds jaren "paardloos..." 15-05-2008 een nier van mijn moeder gekregen, voor alle overige nierpatienten die wachten op een donor, mensen : " Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here "...

Zabbie
Berichten: 1333
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-04 09:36

tja, er hoeft maar een keer iemand een slechte ervaring met een EKH te hebben en hij vererft gelijk een "slecht karakter"......
Er komt ook altijd nog een moeder bij kijken he.... en misschien is de combinatie wel goed.

Niemand die in de buurt van Stal Okkema woont ???

voor het eerst sinds jaren "paardloos..." 15-05-2008 een nier van mijn moeder gekregen, voor alle overige nierpatienten die wachten op een donor, mensen : " Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here "...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, GoogleAdsense, Mosh en 117 bezoekers