[Welsh] Dyoll Starlight

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 10:08

Interessant verhaal, van die lelijke vader!
Ik had ook wel eens gehoord, dat er daar ergens in de stamboom erge onduidelijkheid was, maar wist er het fijne niet van.
Die New Forest ponies, is dat echt zo? Interessant! Ik ga nog eens spitten bij de NF merrie, waar Buster zo'n prachtig 'zo goed als Welsh-veulentje' bij wist te fokken; haha! (weet dat dat iets te voorbarig is, Welsh en NF kunnen nogal goed op elkaar lijken..!)

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)



Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 21:46

Wat een verhaal ondertussen al weer!
Echt leuk om te lezen!
Ik blijf het dus ook nog volgen (als vreemde eend in het heen-en-weer gesprek!)

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 17:53

Echt geweldig zeg; die uitgebreide verhalen over die oeroude pony's van 'het begin'!
Lees de verhalen met veel plezier!

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, hagelslag, Mizsz_Kitty, rooslover, spruitje12, ynskek en 41 bezoekers