Jurga gefeliciteerd......+ FOTO

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 10:20

Ik zat net te denken: gaat Jur nog wat doen of blijft ze gewoon voor eeuwig met een kleintje rondlopen, maar gelukkig is ze wel zo verstandig dat ze het er *eindelijk* uitgepoept heeft!

Iloon: lekker slapen, en geef Jur maar een kus Kusje van mij... Enneh, nu moet ik zéker langskomen, alleen moet Jur dan niet zo gemeen zijn, want ik wil het veulie ook aaien, dat begrijp je wel! Haha!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 11:46

Ze is een verslag (MET FOTO'S) aan het tikken... Haha! Kom op Iloon, opschietuh! Tong uitsteken

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 12:28

Nu snap ik waarom Jurga er zo lang over deed: ze heeft extra haar best gedaan om een supermooi veulen te maken! Gaaf joh dat koppie, en die oortjes.
Als ik jou was zat ik niet te bokken maar veulentje te kijken! Haha! Echt supergaaf!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 138 bezoekers