aaaaaaaaaaaaaaah ook zo zenuwachtig?????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

aaaaaaaaaaaaaaah ook zo zenuwachtig?????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-02 10:11

De eerste hoeft pas over ongeveer 2 maanden te veulen maar ik zit me af en toe al op te vreten van de zenuwen!!!!!! Lips are sealed Het word haar eerste veulen, ik hoop dat het een merrie word, maar jezult altijd zien dat het dan een hengst word! Frusty
Ze is gelukkig al wel een dikkertje aan het worden en nog aanhankelijker dan ze uberhaupt al was, alleen knokken vind ze nog gaaf Schijnheilig Er zijn nou drie merries drachtig, maar voor de oudste is ze bang en de andere daar knokt ze dus mee. Gelukkig heeft iedereen het wel, die rotzenuwen.
Ik hoop dat het een voorspoedige bevalling word en een mooi veulie!!!!

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 10:41

NET zo zenuuuwwwachtig Haha!
mijn paardje is 19 april uitgerekend!
maar het schiet maar niet op!
de dagen gaan langzaaaaammmm Haha!

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 10:55

Geniet nog maar even van je nachtrust !
De eerste van mij staat op ploffen en kan ieder moment bevallen, dat betekend snachts je bed uit en slapeloze nachten.
En ja die zenuwen, het wordt alleen maar erger als de datum nadert. Wij weten ook nog niet van welke hengst het veulen is dus dat maakt het extra spannend.

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 19:22

Ja, ik weet hoe je je voelt. Isa is pas half mei uitgerekend en Zio pas eind Juni/beging Juli, maar ik voel het al kriebelen. Kan niet wachten tot het zover is en ik heb daar echt mijn nachtrust wel voor over Haha! .

De ergste zenuwen komen bij mij pas op het laatste moment, dus als de merrie echt gaat kegelen en aangeeft dat het kindje onderweg is. Ben ook erg nieuwgierig wat het gaat worden, hij of zij en bij Zio of het een bonte Koe of een egaal Party!! veulentje wordt. Nou ja als het maar gezond is.

Gelukkig heb ik deze maand afleiding, want we gaan verhuizen en er is dus genoeg te doen Haha! .

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 21:43

Ben ik zo'n koele kikker??? Mijn Jur is nu overtijd een paar dagen en ik heb geen last van zenuwen. Ben nu op stal gaan maffen voor alle zekerheid, maar ik vind het meer spannend dan dat ik zenuwachtig ben... Haha!

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-02 16:31

heb je gewoon je bedje naast haar box geparkeerd? Haha!

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-02 16:36

Ik ben niet nerveus, valt best wel mee, maar ik vind het gewoon ongelofelijk spannend.....Ben zo nieuwsgierig wat er uit gaat komen, is het een appaloosa? Is het een merrie? Is het gezond? Gaat alles wel goed??
Enz enz...
Dat is meer spanning van iets waar je naar uitkijkt dan dat je zoiets hebt van "ah, wat ben ik nerveus"....... Haha!