Kent iemand de 3-jarige U-strade?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

MarchaL

Berichten: 2848
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Brabant

Kent iemand de 3-jarige U-strade?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-04 09:41

Ik ben opzoek naar een 3 jarig paard (01/06/2001), in het veulenboek ingeschreven als U-strade. Het is een hengstje (inmiddels misschien ruin?) van Havidoff.

Bij navraag aan het KWPN bleek namelijk dat dit een veulen is van mijn merrie Ozistrade. Ik ben dus erg benieuwd naar dit paardje! Kent iemand dit paard of wie heeft meer informatie?


MarchaL

Berichten: 2848
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-04 11:30

Kent niemand toevallig een bruine drie jarige hengst/ruin van 01/06/2001 met Davidoff als pappie? Ik ben namelijk zo onwijs benieuwd naar dit paardje!

Weet iemand toevallig of het KWPN ook gegevens verschaft over de eigenaar als je geboorte datum en levensnr. etc hebt? (Of valt dat onder de privacy?)

MarchaL

Berichten: 2848
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-04 11:42

Citaat:
ik heb ook al eens het KWPN gebeld, ze verstrekken de gegevens niet, maar bellen dan naar de eigenaar die op papier staat en geven jouw gegevens door. Kunnen zij jou bellen als ze dat willen.


Bedankt voor de tip OK dan! Dat ga ik dan zeker eens proberen! Ik wil namelijk graag weten hoe het veulen eruit ziet etc. omdat we er zelf aan zitten te denken om mijn merrie volgend jaar te laten dekken. Het is dan natuurlijk wel leuk en nuttig om andere veulens van je paard te zien OK dan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: betadine, Manny en 110 bezoekers