Viva Vivaldi??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Viva Vivaldi??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-03 14:04

Wie heeft er plaatjes van viva vivaldi. Ik heb tot nu toe alleen nog maar iets van de magic stables kunnen vinden maar alleen text.
Wie kan me helpen?

Citaat:
Magic Viva Vivaldi

Hengst donker bruin 171 21 mei 1998
Hengst, donkerbruin, 21-5-1998, 171 cm Magic Viva Vivaldi was in 2000 een van de publiekslievelingen op de hengstenkeuring in Oldenburg en werd premiehengst. Hij roept direct herinneringen op aan zijn legendarische grootvader Vollkorn. Vollkorn was een van de belangrijkste hengsten in de ontwikkeling van het Oldenburger stamboek.

Vader Vivaldi heeft zich voornamelijk op zijn eigen sportcarriere geconcentreerd. Hij was succesvol tot in de S-dressuur. In 1984 was Vivaldi het duurste paard op de Oldenburger Elite veiling in Vechta. De moeder van Vivaldi, Wega, vertegenwoordigt de roemruchte Weissena dynastie.

Een volle zus van Vivaldi, Wega Weissena, bracht een aantal goedgekeurde hengsten als Canaster I en II en met De Niro ook Diego Velasquez. Van Wega stammen ook nog hengsten als Fallkonet en Friesenfurst af. De moeder van Magic Vivaldi, Witoscha, stamt af van de bekende dressuurvererver Wenzel I van Woermann.

Woermann stond aan de basis van ondermeer Worldcup I en II, Weltmeyer, Welt Hitt II en Welcome. Absatz, de vader van Aderlass, komt voor in de afstamming van Akzent I en Akzent II, Argentan I en II, Argentinus en De Niro. Radetzky rondt de afstamming af. Uit deze moederstam met de merrie Flutwelle komen ook de hengsten Aar, Feurglanz, Floriano, Lantano, Plato Platon en Primeur’s As. Magic Viva Vivaldi is in Utrecht medisch gekeurd voor het KWPN. Zowel de rontgenbeelden als het spermaonderzoek waren uitstekend.

Magic Viva Vivaldi is vanaf april 2003 in training bij Edward Gal in Ermelo en beschikbaar voor de fokkerij.



En commentaar zonder verkooppraat zou ik ook erg fijn vinden.

rigoletto
Berichten: 104
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: randstad zh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 16:45

Ik heb even voor je gekeken op www.oldenburgerpferde.de, maar ik heb alleen het dekstation van vader Vivaldi (schimmel van 1.72 m)gevonden. Waag er eens een mailtje aan naar het Oldenburger verband, zij hebben vast wel wat voor je!

Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-03 17:10

Eh... kan vast niet in het nederlands? Dank je, ik ga het gewoon proberen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 18:36

Ik ken de hengst en ik ben er helemaal weg van. In de omgang is hij super braaf en aanhankelijk, hij heeft echt een heel fijn karakter. Verder spreken zijn type en bewegingen me heel erg aan, maar dat is altijd persoonlijk natuurlijk.

Candidat

Berichten: 791
Geregistreerd: 10-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 21:11

Er staat vast wel een foto van Viva Vivaldi op deze site: http://www.hengststation-boeckmann.de . Als hij er niet op staat kun je altijd nog de folder aan vragen, daar staat hij wel in.

Candidat

Berichten: 791
Geregistreerd: 10-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 21:22

En dan nu de foto...
[img]file:///C:/Mijn%20documenten/Hengsten/Viva%20Vivaldi.JPG[/img]

(ik hoop dat die het doet)

Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-03 09:54

Candidat schreef:
En dan nu de foto...
[img ]file:///C:/Mijn%20documenten/Hengsten/Viva%20Vivaldi.JPG[/img]

(ik hoop dat die het doet)


Misschien eerst de foto uploaden Knipoog

ik heb op de site geen foto kunnen vinden. Jammer!

Messaluna

Berichten: 6
Geregistreerd: 17-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 21:07

ik heb recent de dochter Mesaluna van hengst Viva vivaldi gekocht bij magic stables.

helaas konden G. Elders me alleen vertellen dat de hengst verkocht is aan duitsland en momenteel getraint wordt door E. Gal.

Als je wilt heb ik nog wat foto's voor je, het lukt me alleen niet om ze te uploaden. maar je kan ze wel bekijken op
http://groups.msn.com/EaglesRanchopTexel/mesaluna.msnw

Mocht je nog wat meer over hem te weten komen, hoor ik het graag

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 21:09

Liep er vorig jaar niet eentje mee in de veiling van Noord-Oost Friesland?

Messaluna

Berichten: 6
Geregistreerd: 17-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 21:10

klopt, daar meen ik me vaag iets van te hebben gelezen

bergerac
Berichten: 444
Geregistreerd: 10-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 21:15

Ik heb nog wel een aantal foto's uit de folder van de magicstables, kan ze wel inscannen.

Messaluna

Berichten: 6
Geregistreerd: 17-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 21:20

wou je anders de gehele folder hebben? ik hem zo opsturen

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 23:59

Volgens mij wordt de hengst niet meer door Edward getraind maar staat hij in Duitsland. Daar is hij ook heen verkocht.

bergerac
Berichten: 444
Geregistreerd: 10-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 17:46

Mudde had hem toch verkocht?

Messaluna

Berichten: 6
Geregistreerd: 17-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 19:35

Vanuit Magic stables is hij verkocht aan duitsland, maar tot 6 weken terug was hij gewoon nog in training bij Edward Gal, ik geloof dat hij ook nog wat prijzen had gewonnen op de Pavo nog wat

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 20:48

hij is afgelopen winter al weggegaan bij edward, misschien dat hij van t voorjaar terug is gekomen, maar ik dacht ook begrepen te hebben dat hij naar zijn oude eigenaar in Duitsland is verkocht.