alexander

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

alexander

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 21:00

hallo,
onze nrps merrie is een dochter van alexander..
nou heb ik alexander nog nooit gezien en kan ook op internet niks over hem vinden (fotos en info)
iemand die mij hieraan kan helpen??

groetjes sharon en (paard)>> madonna


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 07:51

ok bedankt!!
OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 19:10

krijg hier geen reactie op..ik heb ook een aantal berichten gecheckt en geloof niet dat flellen alexander verzorgt.. bijdeze ben ik nog steeds op zoek naar fotos en informatie over de arabische hengst alexander wie o wie kan mij hieraan helpen bvd sharon

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 19:15

jammer dat ik dan geen reactie krijg..ben echt onwijs benieuwd en kan op internet helemaal niks over alexander vinden helaas.. Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 19:45

ok hier schiet ik meer mee op alvast bedankt allemaal!! en misssol ik wacht met smart!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 19:54

ankie1 schreef:
Hoi,
kijk maar even op mijn site,dan afbeeldingen aanklikken en dan bij bekende hengsten kijken,daar staat hij bij,ik heb ook een nakomeling van Alexander in pension staan. De site is http://groups.msn.com/stalLeijenhorst

WOW ik had gedacht dattie mooi was maar ZO mooi KANONNE wat un pracht en praal!!!
wel een pittig karakter erin ofnie??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 20:34

dis mijn nakomeling van alexander ze heet madonna en haar moeder is donja er loopt ook nog ergens een volle broer van haar maar zou niet weten waar en hoe hij heet..

Afbeelding


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 21:58

leuke info van flellen gekregen ben er heel blij mee!! toppie Bedankt voor de alsnog verder gekregen informatie Knipoog!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 89 bezoekers