wie kent Max ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maxielover

Berichten: 2681
Geregistreerd: 15-04-04
Woonplaats: Noordwijk aan Zee

wie kent Max ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-04 22:07

Hallo allemaal.
Ik heb een elfjarige Haflinger, genaamd Max. zijn vorige eigenaar heeft hem gekocht van Manege de verende wagen in Houten, bij Utrecht. Maxh eeft geen papieren of iets, en nu vraag ik me af, wie kent Max ?
Hier even watinfo over hem :
naam : Max.
leeftijd : 11, 9 toen hij verkocht werd.
ras : Haflinger, ouderwetse type. hij is zeer stevig gebouwd, een echte koudbloed !
kleur : verschilt, hij is in de winter en in de herfst palomino, in het voorjaar zilverappel met vos erdoor, in de zomer een hele donkere Haf. Hij is altijd heel donker, hij is nooit licht. Hij heeft hele mooie lange manen aan 1 kant, de andere kant is halflang, maar groeit al aardig. voor zijn ogen hangt een hele lange pluk, erg cute te zien ! hij heeft geen bles, maar een kolletje in de vorm van een bliksemschits. hij heeft een grijze neus met een sneb, en een roze vlek op z'n oderlip. hij heeft gestreepte hoeven en achter 1 gele. hij heeft niet zulke sterke hoeven, met droog weer brokkelen ze snel.
stal waar hij staat : Hij staat op Manege Meeuwenoord in Noordwijk, Zuid-Holland. Toen hij verkocht werd uit Houten kwam hij op het everwijnpark te staan, daarna in Voorhout en daarna op de hogeweg. nu op meeuwenoord dus.
verleden : Hij is zo ver ik weet en gehoord heb geboren op de manege in Houten. hij liep daar voor de kar samen met een andere Haflinger, genaamd Spike. Dat was zijn beste vriend. toen is die manege verkocht en tegenwoordig staan er politiepaarden in. hij is in februari 2003 verkocht aan Vicky Larsen, die zit hier ook op bokt. In september vorig jaar heeft mijn moeder hem gekocht voor mij.
hier is een url van een foto van hemv toen hij op vakantie was in het weiland in Voorhout, vorige maaand : http://groups.msn.com/andalusier.vanall ... hotoID=185
hopelijk willen jullie ff op zijn link kijken en mij vertellen wat je van hem vindt en of je hem kent of niet. voor meer informatie kun je mailen naar : annesophiebonnike@hotmail.com
Alvast heel erg bedankt en ik hoop op spoedig bericht !
groetjes van Anne-Sophie.

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 22:33