Le Matsjo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 23:34

Le Matsjo dekt idd voor het NRPS, maar pas sinds vorig jaar (2001). In eerdere hengstenoverzichten van het NRPS kom ik hem niet tegen, hij heeft dus al die tijd alleen maar voor het NWPS gedekt. Wat ik van hem weet, komt uit het beknopte hengstenoverzicht 2001 van het NRPS.

Le Matsjo

NPA 210006*98 Stb
geb. 13-04-1988
stm. 1.45 m

v. Leunsveld's Elegant NWPS

kleur: palomino

In 2001 goedgekeurd voor 1 jaar
In 2002 weer goedgekeurd voor 1 jaar

Eigenaar/dekstation: E. Veenstra in Nuis


Uit het verslag van het NRPS-verrichtingsonderzoek:

De isabelkleurige Le Matsjo (Leunsveld’s Elegant x Kompas Solferno x Eros) van Erik Veenstra te Nuis tenslotte kreeg het voordeel van de twijfel, omdat hij zich de allerlaatste weken van het onderzoek sterk verbeterd heeft. Met name de galop is niet zijn sterkste punt; stappen doet hij goed en de draf is voldoende, terwijl de V ook voor de meeste andere onderdelen toegekend werd.

http://www.vwf.nl/VWF/Evenementen/2002/ ... an2002.htm

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 17:30

Ik stuur je binnenkort wel ff een PB met het telefoonnummer van Erik Veenstra, heb het nu niet bij de hand. Voor zover ik weet heeft hij geen site, in ieder geval niet gevonden bij Google.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 20:38

Zag net in het laatste NRPS-nieuws een fotootje van Le Matsjo onder het zadel, bij het verslag van het verrichtingsonderzoek. Jammer dat ik hier geen scanner bij de hand heb. Als ik er aan denk, scan ik 'm volgende week ff ergens in.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: rien10, SemrushBot, Sky_As en 132 bezoekers