inspekteur x troubadour

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

inspekteur x troubadour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 16:19

wat vinden jullie van dit bloed? ik zal snel wat info over deze hengsten neerzetten.


inspekteur:
Afbeelding

en heeft er iemand hier een veulen van inspekteur, zoja, zou je daar wat over kunnen vertellen: karakter, uiterlijk enzo...

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 16:23

inspecteur hoor vaak dat ze in het begin vrij moeilijk zijn, maar heel hard willen werken. Kunnen vechten maar als ze zich overgegeven hebben heb je ook echt wat, ik ken een insecteur en die was binnen 2 jaar z1 echt een heel fijn paard... Karakter is een beetje ja hoe zeg je dat...niet echt een knuffelpaard heel groot rond de 174m en vrij lang atletisch gebouwd.. en hele aparte bruine ogen ( lichtbruin) en grote rare bles met witte voetjes en een aparte kleur lichtbruin.. heel aparte verschijning.. troubadour ken ik helaas niet...

mustangscas

Berichten: 117
Geregistreerd: 25-07-04
Woonplaats: Piershil

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 08:59

Hmmm.. Ik ken een Inspekteur x Ramiro, dat vind ik niet zo'n geweldige combinatie... Inspekteur is natuurlijk een goede hengst op zichzelf, maar idd iets lastig qua nakomelingen. Troubadour is minder bekend. Hij heeft in totaal 3 kleinkinderen in de internationale sport, 2 maal bij het springen en 1 in de dressuur

Wienna

Berichten: 3870
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Aan de kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 16:22

Ik heb een Inspekteur X Aram jaarling.. nog niet veel te zeggen over haar bouw, wel dat ze slank is gebouwd. Ze heeft een behoorlijk eigen willetje..

Bucephalus

Berichten: 2467
Geregistreerd: 28-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 22:40

Mijn vriendin heeft een Inspekteur x Ultrazon x Eclatant x Wachtmeester uit de Nini III-lijn.
Is nu vier en is in april in de B gestart, omdat hij nog vrij jong was. Is inmiddels M1 met winstpunten. Een super werkwillig paard en geen problemen met het karakter, integendeel. Hij is zeer aanhankelijk en gehoorzaam. Geniet nu van zijn welverdiende vakantie. Lachen Hij is niet zo groot, 1.63 m, vrij compact, bruin en heeft een brede bles.