Verkoop Florencico (nog) niet door

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 23:07

Nooit last gehad met Duitsers, 1 keer dood sperma ontvangen meer de merrie was er wel drachtig van, dus kon ik niet echt gaan klagen. Wel met Nederlanders BTW, waar, net zoals in België het verzendsperma niet door officiele instanties steekproefsgewijs wordt nagekeken. In Duitsland betekent slecht sperma: niet voor verzending geschikt.


Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 00:05

gabrycha schreef:
Nooit last gehad met Duitsers, 1 keer dood sperma ontvangen meer de merrie was er wel drachtig van, dus kon ik niet echt gaan klagen.
sorry kon t niet laten kun je nagaan hoe dood jou sperma was...
Haha!


Yep: volgens mij gewoon door heel krachtig insemineren de eicel doorboord ofzo Schijnheilig

Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 22:36

Moet je zeker niet met Florencio dekken als je zo denkt Pukpaleis en gewoon vasthouden aan wat je wél OK vindt. Ergernis aan landsgrenzen kan je best oplossen door gewoon niet vreemd te gaan Lachen

Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 22:39

Als ik zo over Duitsland zou denken zou ik er nog niet aan denken om een op en top in Duitsland gefokte hengst als Florencio te verdedigen.


Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 23:06

Florencio is in Duitsland gefokt, totaal Duits paard en je maakt je als Nederlander druk over het feit dat een Duitser nog even wil afwachten met de koop. Ik begrijp niet goed waar je frustratie dan ligt.

Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 15:31

pukpaleis schreef:
Voor de nieuwsgierige: die Duitse hengst waarmee ik gedekt heb was Sandro Hit en...................geen veulen (frustratie van enkele jaren geleden hoor)


Zeg dat dan meteen Haha! .
De meest vreselijk onvriendelijke persoon in hengstenmilieu is die vrouw wel die bij Schockemoehle voor spermabestellingen zorgt.
Ze heeft me doen besluiten om daar alleen in hoogste nood nog ooit sperma te bestellen. Och ja, het zal haar worst wezen: klanten genoeg.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 114 bezoekers