Lijnenteelt op Weltmeyer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
alabastro
Berichten: 844
Geregistreerd: 09-04-04
Woonplaats: Hasselt-Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 10:27

Alabastro is inderdaad de eerste!



alabastro
Berichten: 844
Geregistreerd: 09-04-04
Woonplaats: Hasselt-Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 10:32

Zannekin schreef:
Ik denk niet dat dier er zoveel zijn omdat Weltmeyer daar nog wat jong voor is, zou eerder naar inteelt gaan. Van Donnerhall zie je er eigenlijk ook geen. Dat zal wel komen met de jaren.

Inderdaad, erg dik zullen ze nog niet bezaaid liggen.
Wij hebben zelf een Wordcup merrie gedekt van Rio en dat was Weltmeyer II x Lurano. Was toch een heel leuk veulen, chique met zeer veel takt en schwung maar die zijn we een beetje uit het oog verloren.
Diezelfde merrie is nu drachtig van Alabastro. Alabastro was de eerste gekeurde hengst met Weltmeyer in de 3de generatie. Ook 2 3-jarige Rios zijn drachtig van Alabastro, dat wordt dus 2 x Weltmeyer in de 5de generatie.

alabastro
Berichten: 844
Geregistreerd: 09-04-04
Woonplaats: Hasselt-Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 15:58

Neen hoor, de keuring in Hannover was al in november en daarna kwamen die van Oldenburg en dan die van Westfalen. En vermits San Brentano in Oldenburg gekeurd werd kwam hij na Alabastro.

alabastro
Berichten: 844
Geregistreerd: 09-04-04
Woonplaats: Hasselt-Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 09:18

Heb ik toch iets hoger erbij vermeld en het staat nog eens in mijn profiel.

alabastro
Berichten: 844
Geregistreerd: 09-04-04
Woonplaats: Hasselt-Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 13:00

Inderdaad komt het in Duitsland al meer voor en natuurlijk kan je ze komen bekijken zo snel ze geboren worden. Ze zullen immers te koop worden aangeboden!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Petunia27, SentiBot, verstijnen en 89 bezoekers