eindelijk een keuze

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

eindelijk een keuze

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-04 16:51

zoals de meeste al weten wil ik mijn merrie laten dekken, dat wordt pas over een paar jaar. maar dit is het toch uiteindelijk geworden. dus ik wil geen berichten met een andere hengst die beter zou zijn, dan moet je me maar een pb-tje sturen.

Inspekteur:
Inspekteur levert paarden die apart kunnen bewegen, met een zeer sterk gebruik van het achterbeen, mooie types, veel maat. Paarden die kunnen lopen, zijn te verkopen. Karakterpaarden met mooie bruine en zwarte kleuren (fokt geen vossen). Voor kracht en front moet je bij Inspekteur zijn.
Afbeelding
Afbeelding

en

Alabastro:
kan helaas niet van de website kopieren, dus dan moeten jullie hier maar even kijken: http://www.hengstalabastro.da.ru/

welke vinden jullie het beste voor mijn merrie?

stap: mag wat langer
draf: is super en genoeg ruimte
galop: mag wat meer sprong

mn merrie heeft een wat zwak achterbeengebruik, dat moet meer zijn.
dit is mijn merrie:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


DUS WAT IS NU JULLIE MENING?

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 16:55

We mogen alleen maar tussen deze 2 kiezen??

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-04 16:59

ja deze 2 zijn uiteindelijk mijn keuze geworden, als je iets beter weet, dan moet je me maar ff pb-en

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 19:15

Citaat:
zoals de meeste al weten wil ik mijn merrie laten dekken, dat wordt pas over een paar jaar.


Over paar jaar, jij planned wel ver vooruit Haha!

petraaken

Berichten: 44205
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 08:28

inderdaad wel erg vooruit plannen. Er kan in die tijd heel veel gebeuren met die hengsten. bv verkocht worden, uit dekdienst gaan of sterven. Ik hou toch altijd enkele hengsten als reserve over want je weet maar nooit.

Rhea
Berichten: 3489
Geregistreerd: 10-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 11:09

Alabastro www.stal-smeets.com, ik ben gewoon een grote fan van hem. Hij wordt nu uitgebracht in de sport en dat gaat tot u toe perfect. Hij draagt al vanuit zichzelf, maar onder het zadel is hij helemaal fenominaal!! OK dan!

Effe over inspecteur en kleurvererving...hij fokt alleen bruine en zwarte???? Verward Met grote waarschijnlijkheid zou jij dan het eerste vosje uit deze combinatie fokken Haha!

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 11:19

Rhea schreef:
Alabastro www.stal-smeets.com, ik ben gewoon een grote fan van hem. Hij wordt nu uitgebracht in de sport en dat gaat tot u toe perfect. Hij draagt al vanuit zichzelf, maar onder het zadel is hij helemaal fenominaal!! OK dan!

Effe over inspecteur en kleurvererving...hij fokt alleen bruine en zwarte???? Verward Met grote waarschijnlijkheid zou jij dan het eerste vosje uit deze combinatie fokken Haha!


Inspecteur schijnt het vosfactor niet te bezitten. als hij dat niet heeft dan is het onmogelijk een vos te fokken uit Inspecteur.

Issy
Berichten: 2442
Geregistreerd: 17-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 11:31

mijn voorkeur geniet inspecteur boven albastro!
zeker als het gaat om de achterhand sterker te maken.

vivian001

Berichten: 425
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 14:48

Over een paar jaar en dan nu al beslissen Verward
Er kan nog zoveel veranderen!