welke hengst zou het beste zijn?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Viennanova

Berichten: 1605
Geregistreerd: 08-06-04
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 13:52

Wat voor een is je merrie? Dat kan nogal wat verschil maken....
Even mijn reactie op de hengsten die je opnoemt:
Ten eerste OOseven, deze hengst heeft mooie nakomelingen maar ook mindere. Een minpuntje vindt ik het ietwat trage achterbeen wat hij vererft. Mijn buurmeisje heeft een OOseven, en die is ook wat schuw.
Painted Black zou ik zelf ab-so-luut niet doen, ik vindt het geen vaderdier.
Polansky heeft mooi bloed, vooral als je zelf een wat bloederige merrie hebt. Maarreh...als je toch voor zwart gaat, wat vind je van Sandro Hit (erg veel dekgeld), Freestyle (krijg je wel reg A), Special D (Metall x Zandigo)?


Viennanova

Berichten: 1605
Geregistreerd: 08-06-04
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 07:37

Painted Black vind ik als paard super, maar als fokhengst niet geslaagd. Het is misschien een beetje vroeg om zoiets te zeggen, ik heb hem gezien en ik vind het paard te weinig hengst, te weinig vaderdier.
Van Special D heb ik nu enkele veulens gezien en die spreken me heel erg aan, mooi front, heldere koppies. Maar als je echt een goede keuze wilt maken dan moet je goed uitzoeken wat je aan je merrie wilt verbeteren. En als je dan bij een voshengst of een bruine uitkomt.....tja....

Viennanova

Berichten: 1605
Geregistreerd: 08-06-04
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 07:38

En als je een hengst zoekt met een koel karakter, ga dan voor een gelderse!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 bezoekers