Kroongraaf

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 17:28

crossmonster schreef:
ik heb ook de ervaring dat ze drammerig zijn , en wilskracht om te winnen missen .
erg lomp ook.. de mannelijke nakomelingen iig Knipoog


Gebaseerd op hoeveel nakomelingen? Ik ken er een aantal van; goed springende, werkwillige paarden. Beetje karakter hebben ze inderdaad wel! Lachen

Ik wist trouwens niet dat de Furore zo weinig maat had. Is inderdaad een aandachtspunt.


MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 13:17

Roosje17 schreef:
Begrijp me goed. Ik heb niets tegen Kroongraaf. Ik had zelf bijna voor hem gekozen als partner voor mijn merrie. Hij heeft veel uitstraling en een droomafstamming (ik wilde graag een burggraaf-afstammeling). Ook ziet hij er heel chique uit. Ik vind het een schitterend paard om te zien.
Maar waarschijnlijk niet voor niets goedkoper dan andere Burggraaf-afstammingen!
Zou zelf wel graag weten weten waarom precies..... dus reacties zijn welkom!


Venderbosch heeft geen één hengst hoog in het dekgeld. Neem Phin Phin, met een hele indrukwekkende lijst van prestaties, zoon goedgekeurd uit eerste KWPN jaargang, had een merrie bij de beste paarden op het NMK voor het vrij springen, etc etc...en die zit ook maar op 850euro.
Tangelo van de Zuuthoeve zit op 700 euro. Er zijn genoeg hengstenhouders die met zo´n bedrag beginnen bij een 3jarige net goedgekeurde hengst.
Maar natuurlijk is het dekgeld wel een beetje aan de markt aangepast, dat zal ik niet ontkennen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, GrapeshotBot, xEva en 7 bezoekers