Wat vinden jullie van Undigo (Sandro Hit x Jazz)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Climax
Berichten: 4523
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 16:44

Je kunt van een standfoto een hele goede indruk van het exterieur krijgen, en blijkbaar was essie79 daar niet zo van gecharmeerd.

Het is een prutserige springer, te zien aan de cijfers, ik ken de hengst niet zo heel goed verder.


Climax
Berichten: 4523
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 16:48

GertJan schreef:
Dat hij een prutsende springer is maakt nog niet zoveel uit...maar het is zeker van belang dat een paard e'xterieurmatig goed in elkaar zit.


Echt veel zal het niet uitmaken idd, maar persoonlijk vind ik dat óók een dressuurhengst gewoon een sprongetje moet kunnen maken zonder meteen zijn benen te breken, maar goed, dat is mijn mening.

Climax
Berichten: 4523
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 16:53

hANKY schreef:
Echt veel zal het niet uitmaken idd, maar persoonlijk vind ik dat óók een dressuurhengst gewoon een sprongetje moet kunnen maken zonder meteen zijn benen te breken, maar goed, dat is mijn mening.

Undigo heeft bij de dressuurhengsten de beste cijfers bij het springen


Dat bedoel ik dus, waar gaat dat heen met de dressuurhengsten

Climax
Berichten: 4523
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 17:57

hANKY schreef:
Als je zo graag bij een hengst wil dekken die goed kan springen ga dan bij een springhengst dekken


De volgende keer als je een reactie geeft, lees dan eerst even, laat het even op je inwerken, en geef dan een reactie, ik had het niet over heel goed kunnen springen *zucht* laat ook maar...


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 193 bezoekers