For Pleausure, toegelaten voor Holstein.

Moderators: Dyonne, Apple, Coby, petraaken, SayaJones, A_nouk, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Excuseme

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 21:02

chantal1 schreef:
Hij is twee maal Olympisch kampioen geweest, 3 maal Europees kampioen en was 2 maal Duits kampioen; de ondertussen 18-jarige hannoveraanse hengst For Pleausure v. Furioso-Grannus mag nu ook dekken voor Holstein. "Afgezien van zijn grote sportieve overwinningen, verbonden met een geweldige drang tot presteren, zijn exterieur (opvallend zijn de goede bovenlijn en het zeer goede achterbeen) kan dit positieve elementen voor onze fokkerij mee brengen" vertelde de Holsteiner "Zuchtleiter" Dr. Thomas Nissen over For Pleasure.
Bron: Z├╝chter Stammtisch

He Chantal, dat stukje over Kreator xx op dezelfde pagina is veel leuker voor plaatsing. Vertaal jij het even?

Aan het fokken van paarden hebben we een klein boerderijtje over gehouden. Vroeger hadden we een grote.

Excuseme

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 21:17

Ook speciaal qua tarief.

Aan het fokken van paarden hebben we een klein boerderijtje over gehouden. Vroeger hadden we een grote.

Excuseme

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 07:27

Pipo"]
[quote="Excuseme schreef:
Ook speciaal qua tarief.

Er zijn maar weinig hengsten die op zijn nivo hebben gepresteerd op zo oude leeftijd. Dat mag verdorie toch wel wat kosten of niet?

Vriendin van mij laat haar merrie dekken door For Pleasure..............( Thank God Haha!:D:D:D:D)
[/quote]

Zeg ik dan dat het te duur is?

Excuseme

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 19:03

Zannekin schreef:
Nee, hoorde ik ook.
Ik las wel op HG dat er blijkbaar ook diepvries wordt uitgedeeld aan 1000 euro per dosis?? Mislukt, geld weg.

Wat is HG en heb je een link?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie