oefenavond merriekeuring nh?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

oefenavond merriekeuring nh?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-04 21:28

Ik wil tres chic dit jaar voorbrengen bij de stamboekopname kwpn (ze heeft nu nrps papier), ik heb gezocht naar de oefenavond/dag maar kan het nergens vinden, weet iemand wanneer en waar het is?

Cute

Berichten: 2659
Geregistreerd: 08-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 22:38

10 juni 2004 in Wormerveer, manege Zaanseruiters, Noordsterweg, aanvang 19:30.
17 juni 2004 in Wijdenes, Stoeterij 't Centrum, Blokdijk 9A, aanvang 19:30 uur.
Het inschrijfgeld is € 5,- per paard.
Opgeven vóór 31 mei per e-mail (o.v.v. oefenen vrij springen) vanvulpen@quicknet.nl of telefonisch 072-5052305

Veel succes op de keuring.

jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 10:40

Hey, ik ben er dan waarschijnlijk ook Haha!
Mijn paard doet dit jaar niet mee aan de stamboekkeuring, maar ik moet waarschijnlijk ook dit jaar weer helpen in de ring met de paarden vrij laten bewegen OK dan!
Dus misschien komen we elkaar dan wel tegen

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-04 12:02

Ik heb zojuist het inschrijfformulier voor de keuring ingevuld en verzonden, nu nog even opgeven voor de oefenavond.

Is het raadzaam om thuis nog het springen te oefenen of is 1x op een oefenavond voldoende? Ik heb Chic thuis wel wat lage sprongetjes laten maken maar we hebben niet zo veel materiaal dat ik de echte situatie kan oefenen.

Jammer Jarrah dat je paard niet meekomt, ik had haar graag weer even willen zien.

Cute

Berichten: 2659
Geregistreerd: 08-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 00:07

Het is wel raadzaam om al met haar te oefenen alvorens je naar de oefenavond gaat. Misschien kun je wat improviseren met materialen zodat je dezelfde lijn uit kunt zetten zoals op de stamboekkeuring.

jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 14:54

Citaat:
Ik heb zojuist het inschrijfformulier voor de keuring ingevuld en verzonden, nu nog even opgeven voor de oefenavond.

Kon je nog wel inschrijven dan? volgens mij was de uiterste inschrijfdatum 1 mei, maar dat kan ik ook fout hebben hoor Bloos
Ik zou wel van te voren even een paar keer oefenen, in de ring kunnen wij altijd precies de paarden eruit pikken die het vaker gedaan hebben.
En dat scheelt mij weer een stuk rennen Tong uitsteken
Heb je je trouwens opgegeven voor Wormerveer of Wijdenes?
Ik vind het ook erg jammer dat ik Tiffany (Tamosia Dora) niet mee kan nemen, ik ben namelijk nogal errug blut en ik wil niet weer bij mijn ouders aankloppen, want daar heb ik egt een hekel aan)
Volgend jaar kijk ik dus wel weer verder, maar als je Tiffany nog een keer wil zien, kun je ook gewoon een keer langskomen?

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 20:12

jarrah schreef:
Kon je nog wel inschrijven dan? volgens mij was de uiterste inschrijfdatum 1 mei, maar dat kan ik ook fout hebben hoor Bloos


OO.... dat zal dan wel niet meer kunnen. Ik heb deze week pas teruggekregen van het kwpn dat ik de merrie voor mag brengen. Ik heb gewoon gemaild, ik zie wel wat ik terug krijg
Haha!