Ubaldi??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Ubaldi??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-04 19:20

Kent iemand de hengst Ubaldi? Hij schijnt goedgekeurd te zijn bij het A.E.S.
Een merrie bij ons op stal is gedekt door deze hengst.


Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-04 12:07

Volgens mij krijg je dan een register A veulen, want het AES is toch een erkend stamboek voor het KWPN?

en bedankt voor de info!!

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-04 12:24

hanna schreef:
He Pasha, staan bij jullie op stal de paarden van die bekende opera zanger uit W-Wijk? Dat is namelijk de eerste merrie die met Ubaldi gedekt is, 't is wel een tuigpaardmerrie overigens!
Vraag me af wat daar uit komt.
Er is wel degelijk belangstelling voor Ubaldie, komen veel mensen kijken. Hij is ook wel mooi om te zien en kan ook onder het zadel erg leuk lopen.
Zijn volle zus liep gisteren in Ruurlo haar eerste wedstrijd, gelijk in de punten, ook een leuk paardje en ze is te koop! Tong uitsteken


Paarden is een groot woord, ze heeft 1 paard die inmiddels verhuisd is naar een andere stal, gelukkig... (naar de stal waar mijn bejaarde pony staat, dus ik ben er nog niet vanaf... Scheve mond ) Wat een vreselijk irritant paard, ze kan er niet eens op rijden, want dan wordt ze gelanceerd. Maar dat even terzijde. Ik vind tuigpaardtype sowieso niet bij Ubaldi passen. Die merrie draaft ook nog eens als een tuiger, misschien dat dat nu verbeterd.

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-04 12:26

By the way, over dekgeld, Voltaire is 2500 euro, ex btw... Dus dan valt alles mee....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Trendiction, Ubermetrics en 5 bezoekers