Bont x schimmel = ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Bont x schimmel = ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-04 10:45

Ik laat dit jaar mijn merrie dekken door een schimmel Lusitano. De kleur die eruit komt maakt me niet uit, als het maar een lief veulentje is. De hengst is dan ook op karakter uitgekozen. Maar nieuwsgierig maakt het me wel....wat zou er uit een bont x schimmel komen? De bonte heeft waarschijnlijk één bonte en één effen kleurige ouder, de schimmel komt uit een hele schimmelstam.



peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-04 14:33

Tralala schreef:
Je raadt nooit hoe hij eruitziet: SCHIMMELBONT!!


Ja, dat leek me ook de meest waarschijnlijke uitkomst....nou ja, we zien wel. Het blijft gissen hè Lachen

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-04 10:38

Hayley schreef:
Gewoon uit nieuwsgierigheid; waarom wil je je merrie laten dekken door een Lusitano?


Het is een bastaard, dus het handige daarvan is dat ik erop kan zetten wat ik maar wil Haha! En tsja, een Lusi of Anda is een grote droom van mij, maar een goede is onbetaalbaar, (voor mij in ieder geval) dus zo heb ik (hopelijk) toch een beetje Lusi in huis volgend jaar Lachen

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-04 11:49

Tja, zoals ik al zei: kleur maakt me weinig uit....maar als er ergens hier in de buurt een cremello hengst had gestaan (of een betaalbare op KI) dan had ik het wel geweten! Haha!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-04 08:27

Ha! Ik heb misschien een cremello Andalusiër aan de haak geslagen in de buurt....dat wordt een ander kleurenpaletschema dan Haha! Iemand? Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 bezoekers