Hengst GULDENBERG in ere hersteld!!...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 11:39

Waar staat hij ter dekking?

Een theorie blijft een hypothese tot het moment waarop deze aan de praktijk wordt getoetst!

Facebook méér klik


ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 12:09

Stephany schreef:
je bent mij voor ...wilde net een verwijzing plaatsen... Haha!


Zijn afst. staat in de Delmare . Knipoog

Maar wat is er nu zo bijzonder aan die pedigree? Huilen

Een theorie blijft een hypothese tot het moment waarop deze aan de praktijk wordt getoetst!

Facebook méér klik

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 15:35

Pipo schreef:
[

Heel simpel. ALs de fokker er geen brood in ziet, dan zullen ze hem niet gebruiken voor de fokkerij. Daarnaast zijn 90% van de fokkers in Nederland, fokkers die met KWpn hengsten dekken. En deze zullen dus niet snel een Easp goedgekeurde hengst nemen.
[/quote]


Je praat hier over KWPN fokkers van 90%.

Daar geloof ik geen bal van dat die er zijn.

Als ik zie wat er gefokt wordt en de verandering van de fokkerij binnen het KWPN met de omschrijving hoe het toekomstige paard eruit moet zien vlgs. Rosie/Stamboek (een ommekeer in denken, zie laatste strengen)
En de reacties op bokt hierover en straks de geen reakties in de Strengen.
Dan heb ik zo'n idee dat er maar wat heen geo.uweh wordt over fokken, maar 90 % niet weet waar het over gaat.

Een theorie blijft een hypothese tot het moment waarop deze aan de praktijk wordt getoetst!

Facebook méér klik

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 18:14

MissHIS schreef:
[
Wil jij voor de grap even niet vergeten dat tot voor kort alles uit een KWPN goedgekeurde of erkende hengst en een KWPN veulenboek, hulpveulenboek, register A of B of geregistreerd bij een EU erkend stamboek (NA/WPN) in de fokrichting rijpaard merrie, in het register A werd ingeschreven?
En daarnaast dus ook alles uit een EU erkend stamboek of het KWPN Noord Amerika goedgekeurde (in de fokrichting rijpaard) hengst en een KWPN stamboek, veulenboek, register A of geregistreerd bij een EU erkend stamboek in de fokrichting rijpaard merrie.

(edit: typfoutje)
[/quote]


Zoals ik al zei: 90% weet niet waar het overgaat.
Zo ook jouw tekst. Ach gut

Een theorie blijft een hypothese tot het moment waarop deze aan de praktijk wordt getoetst!

Facebook méér klik


ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 18:15

"]
[quote="Pipo schreef:

Ik denk persoonlijk eerder dat mensen naar een ander stamboek gaan ( Holstein, Westfaals enz. erkend trouwens door het wpn) voor bloedspreiding. Of omdat een bep. hengst hun heel erg aanspreekt. Dat laatste zou persoonlijk mijn keuze zijn.


Klopt.
Shoppen en Vrijheid van keus. Haha!

Een theorie blijft een hypothese tot het moment waarop deze aan de praktijk wordt getoetst!

Facebook méér klik


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Avatar22, pyrrhus en 59 bezoekers