Ladalco-kindjes

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

RJS

Berichten: 433
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Anderen/Groningen

Ladalco-kindjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-04 13:06

Hey!!

Ik ben op zoek naar mensen die een ladalco-zoon of dochter rijden...
Zelf rijd ik een merrie van Ladalco en et is een draakje! Ik ben erg benieuwd naar andere mensen met een Ladalco, wat voor karakter deze paarden hebben, wat er aan de moeders kant zit, en wat je er in de sport mee doet!

Zelf ben ik nu M2 dressuur en L springen en binnenkort gaat een vriendin van mij met haar de cross in!

Kusz!

Muziek! God is a dj, life is a dancefloor, love is the rhythm and you are the music Muziek!


RJS

Berichten: 433
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Anderen/Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-04 19:05

hmm, ik wist niet dat ze over het algemeen dus slecht op de foto's zijn... ik weet wel dat mijn merrie gelukkig nog nooit aan een been kreupel is geweest... Wel heeft ze iets anders gehad, waar ik nog nooit van had gehoord...
Ze bleek te weinig kraakbeen te hebben in de atlas en de draaier (jaja vaktermen) maar dat zijn twee gewrichten vlak achter de oren van het paard... een paard kan door het tekort aan kraakbeengroei zijn hoofd alleen met zeer veel pijn buigen zoals dat in de dressuur moet... toch heb ik haar voordat ze hiervoor is behandelt wel naar et m2 gereden, en ze was ook wel sterk, maar niet overkomelijk, raar toch Verward

Muziek! God is a dj, life is a dancefloor, love is the rhythm and you are the music Muziek!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 131 bezoekers