iemand nog bij Tewis geweest?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

lienet

Berichten: 566
Geregistreerd: 15-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 21:00

Stedinger kwam binnen en ik was gelijk verkocht, het is een Beauty die zeer goed is in de beweging en als een veertje voortgeblazen door de wind zich door de baan beweegt, echt super.

Later nog even in de stallen gekeken en Stedinger even geobserveerd.

Heb je een KWPN merrie dan komt het veulen in het A-register.

Ik vond het een mooi dier, jammer dat hij niet onder het zadel te zien was....daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.......

Wil je een merrie laten dekken door hem dan?

Inderdaad werd Sonique te gehaast voorgesteld, het is echter ook niet de makkelijkste om te rijden, veel spanning.....tenminste de keren dat ik hem heb gezien...lieten niet echt een goede indruk achter....


lienet

Berichten: 566
Geregistreerd: 15-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 00:19

Now or Never werd netjes voorgesteld, maar vond het erg spannend allemaal, spurte er nog al eens vandoor, hij is nog jong natuurlijk, ik vond hem verder wel braaf, ook op stal is hij makkelijk en komt lekker bij je kijken....

Eerlijk gezegd liep hij beter dan op de welsh hengstenkeuring, toen was de aanleuning echt niet goed......dit was nu duidelijk beter en dan loopt zo'n dier ook stukken beter.

Hij heeft zich goed ontwikkeld het afgelopen jaar, meer uitgezwaard en het is een chique verschijning, ik geloof dat hij niet erg veel gereden is, dus hij heeft ook niet echt veel ervaring.

Half juni krijgen we trouwens een veulen van deze hengst, ben er zeer benieuwd naar....jammer dat het nog zo lang duurt!!!!!

We hebben twee jaarlingen van Aester El Nino, die trouwens niet verkeerd uitgevallen zijn....model en karakter......allebei prima!

lienet

Berichten: 566
Geregistreerd: 15-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 00:22

Nee, daar was eigenlijk ook geen tijd voor die avond, om naar de foto's te vragen.

Trouwens, wie was diegene die de hengsten voorstelde?(omroeper?) Hij maakte wel wat fouten, vast niet geoefend op de namen..haha, wel een mooie stem om te presenteren trouwens.

lienet

Berichten: 566
Geregistreerd: 15-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 00:26

Ja, ik zit hier wel aan te denken. Omdat hij goede verichtingscijfers had. en het bloed mij wel aan spreekt.



Thea.....mijn vriendin heeft besloten haar merrie door Stedinger te laten dekken, ik heb zelf geen paarden, anders wist ik het wel, mits het zou passen natuurlijk.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Manny en 117 bezoekers