NAV:Poetin show Dalhoeve-> Goeie foto's!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 10:54

Op deze foto's ziet het er inderdaad allemaal zeer fraai uit.
Zonder meer..............

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)


CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 10:56

Alleen wel jammer dat die Patty gewoon aan het lichtrijden is op diverse foto's.
Dat onderscheidt een topper toch wel van een subtopper.

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 11:12

olijfje25 schreef:
Lekker belangrijk!!!
T gaat om de qualiteit van t paard!

Dat die merrie alle kwaliteiten van de wereld heeft staat voor mij wel vast. Daar hoef je mij echt niet van te overtuigen.
Maar ik denk wel dat iedereen die ooit tegen Patty mag rijden (in welke rubriek dan ook) de uitslag gaat inlijsten en aan de muur hangen als Poëtin verslagen wordt.........

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 11:24

olijfje25 schreef:
Ik denk dat als Patty achterstevoren op die merrie gaat zitten ze je er nog uitrijd!!! Clown


Die weddenschap durf ik aan.
Om een Volvo dan maar?

Welke proef ?........... U zegt het maar.

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)


CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 11:25

sarabande schreef:
Mensen met zoveel geld hebben dat niet verdiend omdat ze achterlijk zijn.

offtopic:
Of juist wél............. kwestie van risicó's durven nemen en mazzel.

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 12:38

Laat Roggel nu nét even aan de andere kant van de wereld liggen............. anders ging ik zeker even.

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 14:03

olijfje25 schreef:
Ik denk dat als Patty achterstevoren op die merrie gaat zitten ze je er nog uitrijd!!! Clown


Dit was de stelling van Olijfje.............
"Achterstevoren" vind ik toch wel belangrijk in die zinsnede.

En dáárover heb ik (en later Wouter) gezegd dat ik die weddenschap wel aandurfde.........
Wie niet trouwens!

Haha!

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MarjanB en 81 bezoekers

cron