hengstenadvies gevraagd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
petraaken

Berichten: 44203
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 23:29

oei dat is geen leuk nieuws voor je. Ook mijn idee was Cantos bij de beschrijving van jouw paard. Hopelijk komt alles met je merrie in orde.


petraaken

Berichten: 44203
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 11:43

Cantos is inderdaad een hele mooie hengst. Spijtig voor jouw en je merrie. Ik hoop alleen dat ze het veulen niet moeten afhalen zodat je toch tenminste 1 veulen uit je merrie hebt. Nu maar hopen dat ze het niet moeten afhalen en dat het een merrietje wordt.


petraaken

Berichten: 44203
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 15:06

Wat goed nieuws zeg voor jouw. Ik hoop dat het medicijn zal aanslaan. Zou dan inderdaad nog een veulen uit je merrie fokken in de hoop dat het een merrie is dan natuurlijk.

petraaken

Berichten: 44203
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 16:29

Cantos zou er afgaande op de foto's wel eens kunnen bij passen.

ps die ruiter ken ik precies van gezicht. Rijden jullie LRV bij de vereniging van Roeselare?

petraaken

Berichten: 44203
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 16:57

Sir Lui is een Silvio I. Dus met deze afstamming zou je inderdaad ook beide kanten opkunnen. Ga anders de hengst eens thuis bezoeken.

petraaken

Berichten: 44203
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 09:36

Heb Sir Lui nog als 4 jarige gezien en vond het toen een mooie hengst met goede gangen. Weet alleen hoe hij nu is want ik heb hem sedertdien ook niet meer gezien. Naar het schijnt heeft een tijd stilgestaan door blessures. Het zou kunnen dat de hengst mij nu niet meer aanstaat maar het belangrijkste is wat jullie vinden en wat jullie bij de merrie vinden passen. Kijk alleen goed uit naar de karakters van de hengsten. Kijk goed of ze passen bij je merrie of in het fokdoel dat je wil bereiken.

petraaken

Berichten: 44203
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 11:43

veel succes met je zoektocht. Sir lui ken ik echter wel als dressuurpaard niet als springpaard. Misschien liep hij indertijd beide disciplines.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bretus, Petunia27, uiltje001 en 141 bezoekers