Nakomeling van mijn hengst

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
shantihdior

Berichten: 500
Geregistreerd: 18-07-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 21:34

hoi nadine de moeder van naomi was van ons,ik weet niet of je ons nog kent.wij hebben naomi toen aan een kennis verkocht die haar ook weer doorverkocht heeft aan iemand bij leiden in de buurt.haar moeder is ginger die nu wit is en naomi is in ieder geval ook een schimmel.ik ben ook erg nieuwschierig waar ze .ik kan in ieder geval aan die kennis vragen aan wie hij haar verkocht heeft.gr. esther


shantihdior

Berichten: 500
Geregistreerd: 18-07-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 10:19

hoi nadine tuurlijk heb ik een foto van ginger en ze staat tegen over de mol bij jose koot ze is nu helemaal wit wat wil je fotos van nu of toen ze nog donker was kan geregeld worden maar dan moet je ze wel bij mij komen op halen ik heb geen scanner nl.als we weten waar ze nu is wil ik graag mee om te zien hoe het nu met haar is.ik ben haar toen uit het oog verloren en dit heeft mij al die jaren erg dwars gezeten.ik ben dus ook erg benieuwd naar haar.gr. esther

shantihdior

Berichten: 500
Geregistreerd: 18-07-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 12:15

ik jammer genoeg geen fotos van naomi maar ik ga vragen of iemand anders die wel gemaakt heeft in die tijd.maar welke fotos wil je van ginger van nu of toen ze nog donker was groetjes esther


shantihdior

Berichten: 500
Geregistreerd: 18-07-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 17:10

ik stuur je een pbtje met mijn tel dan kunnen we wat afspreken voor die fotos ok gr esther


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Balou_k, IASCrawler, Mizsz_Kitty, pluklief en 52 bezoekers