junior STV: te koop

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Aimee

Berichten: 11806
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 16:22

Wel makkelijk verkoopbaar aan mij.... Knipoog:D Als iemand nog een geldschieter voor me weet.

perlee
Berichten: 317
Geregistreerd: 07-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 16:37

Aimee schreef:
Wel makkelijk verkoopbaar aan mij.... Knipoog:D Als iemand nog een geldschieter voor me weet.


Als wij nou alletwee ons spaarvarken legen zouden we dan genoeg hebben kopen we hem gewoon saampies Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 16:43

Aimee schreef:
Wel makkelijk verkoopbaar aan mij.... Knipoog:D Als iemand nog een geldschieter voor me weet.


Vlak bij het AMC zit toch een pensionstal, zou ik hem daar neer zetten. Scheelt weer wat tijd Haha!:D

Aimee

Berichten: 11806
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 19:13

Hmmm.... welke pensionstal Pipo? ken ik die?

Ennuh Perlee, voor dit paard wil ik best m'n spaarvarken legen. Maar of daar genoeg inzit om een aanzienlijk deel van het aankoop bedrag te kunnen leveren..... denk het niet...... Huilen tenzij de vraagprijs dusdanig lager is dan ik verwacht, maar dat zal wel niet. Heeft er toevallig al iemand gebeld of gemaild?

PieterBel

Berichten: 3304
Geregistreerd: 18-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 19:40

Pipo"]
[quote="zoekie schreef:


ik heb er zelf 2 gehad van junior en er ook meerdere gereden en allemaal konden ze boven gemiddeld springen en minstens tot en met het Z springen zuccesvol worden uitgebracht. Aantal zijn ook uitgebracht in de springsport en vielen posotief op.
Maar de meeste junior's zijn laat rijp en dus ook laat sterk en krachtiger om mee te springen. Misschien geldt dit ook wel voor Junior zelf.
Ik blijf gaan voor Albert Voorn!! OK dan!


Hij is inmiddels 13 dus als hij nu nog niet rijp is????? Dier kan gewoon niet springen, jammer maar helaas!



Daarnaast laat hij zich niet makkelijk rijden, heeft hij in Nederland een slechte naam gekregen, en zijn er niet superveel toppers van hem gekomen.

Al met al zal hij denk ik niet zo duur zijn, en ook niet makkelijk verkoopbaar.
[/quote]

Uhmm beter lezen want ik reageer op de 5 en 5,5 die hij tijdens zijn verrichtingsonderzoek kreeg. En toen was hij iets jonger dan 13 jaar

perlee
Berichten: 317
Geregistreerd: 07-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 20:12

Aimee schreef:
Hmmm.... welke pensionstal Pipo? ken ik die?

Ennuh Perlee, voor dit paard wil ik best m'n spaarvarken legen. Maar of daar genoeg inzit om een aanzienlijk deel van het aankoop bedrag te kunnen leveren..... denk het niet...... Huilen tenzij de vraagprijs dusdanig lager is dan ik verwacht, maar dat zal wel niet. Heeft er toevallig al iemand gebeld of gemaild?


Ja ben ook bang dat ik dat bedrag nooit bij elkaar zal zien.
En inderdaad heeft er al iemand geinformeerd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 21:36

Ja er zijn mensen die de prijs weten. Maar die mensen zetten dat zeker niet openlijk op bokt Haha!

PieterBel

Berichten: 3304
Geregistreerd: 18-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 23:34

Pipo schreef:
Ja er zijn mensen die de prijs weten. Maar die mensen zetten dat zeker niet openlijk op bokt Haha!


raar hè Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 23:36

zoekie"]
[quote="Pipo schreef:
Ja er zijn mensen die de prijs weten. Maar die mensen zetten dat zeker niet openlijk op bokt Haha!


raar hè Ach gut
[/quote]


Nee vrij normaal!

PieterBel

Berichten: 3304
Geregistreerd: 18-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 23:38

Pipo"]
[quote="zoekie"][quote="Pipo schreef:
Ja er zijn mensen die de prijs weten. Maar die mensen zetten dat zeker niet openlijk op bokt Haha!


raar hè Ach gut
[/quote]


Nee vrij normaal!
[/quote]

Ja want waarom moet het hier bekend worden? Volgens mij zijn er hier op bokt niet echt de mensen met de interesse EN het geld. 1 van beide misschien wel maar dat is niet genoeg. Scheve mond

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 09:40

Als je de prijs weet kun je dat rustig hier ANONIEM op Bokt zetten........
Sterker nog...............dat is je sociale PLICHT. Haha!

Suzanne F.

Berichten: 49212
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 09:53

Tuurlijk....schaduwaccounts genoeg!!

Code
schaduwaccounts worden vrij snel opgevangen door moddies, dus niet direct voorstellen. Joostvangestel


Waarom koopt Anna m niet?? Mooie aanvulling op zijn Lendenmechanisme, Amurath, Hoera fokkerij!

Dan fokken we een Junior x Bojar x Ferro!! Daar krijgen we vast brave gebruikspaarden van!! Maar springen kunnen ze!! Haha! Haha!

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 09:54

Suzanne F. schreef:
Maar springen kunnen ze!! Haha! Haha!


Junior wel eens zien springen? Daar word je echt niet vrolijk van hoor... die 5-en waren nog gul Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 09:55

Ja springen als een badkuip SUzanne Haha!

Sorry ik heb geen schaduwaccount Haha!

Suzanne F.

Berichten: 49212
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 09:56

Ik bedoelde met 4 benen tegelijk!! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 10:02

Suzanne F. schreef:
Ik bedoelde met 4 benen tegelijk!! Knipoog


Ow, nou das nog beroerder Haha!

Maar waarom bel je niet gewoon ff met Biemans voor de prijs Verward Bedoel als je al op je site gaat vertellen dat ie te koop is, dan zit je er wel flink mee in je maag denk ik. En dat zal de prijs ook wel bepalen, want ik schrok er niet van toen ik die hoorde Haha!

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 10:19

Schaduw-account is misschien niet nodig.

Van "horen zeggen" meen ik te weten dat er 80.000 euro voor wordt gevraagd. Dat valt me nog niks tegen eerlijk gezegd.
Neem maar aan dat ie voor minder weggaat als je (gedeeltelijk) zwart betaalt, want Junior staat in de boekhouding............

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 10:46

Heb de site gecontroleerd en nergens staat er dat Junior te koop is. Dus Pipo van welke site haal jij dat Junior er te koop op staat? Verward

perlee
Berichten: 317
Geregistreerd: 07-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 10:48

Wat zou dit dier nou ongeveer waard zijn?
Geen exacte bedragen maar schattingen

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 10:53

niet dat ik hem wil. Verre van maar euh ik denk dat mijn portemonnee véééél te klein is. Ik denk enkele honderdduizend eurootjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 10:56

petraaken schreef:
Heb de site gecontroleerd en nergens staat er dat Junior te koop is. Dus Pipo van welke site haal jij dat Junior er te koop op staat? Verward



http://www.eurodressage.com

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 11:08

Pipo"]
[quote="petraaken schreef:
Heb de site gecontroleerd en nergens staat er dat Junior te koop is. Dus Pipo van welke site haal jij dat Junior er te koop op staat? Verward



http://www.eurodressage.com
[/quote]

aha, deze site dus.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 13:38

petraaken schreef:
niet dat ik hem wil. Verre van maar euh ik denk dat mijn portemonnee véééél te klein is. Ik denk enkele honderdduizend eurootjes.

Echt niet!
Ik denk dat ik nog niet zo gek zit.......

Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 14:09

Het klinkt aannemelijk, maar met de prijzen van Poetin en Idool nog in het achterhoofd weet je het maar nooit... Lachen

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 08:30

Met prijzen weet je het nooit. Hier in Finland stond in de krant dat Kooihusters Teake indertijd verkocht is voor een bedrag van (toen) 2 Miljoen Finse Mark. Dat is dik 300000 Euro. En dat voor een hengst van 1.47m Lachen

(Voor de sportliefhebbers, Teake werd uitgebracht als "Teake it Easy").