junior STV: te koop

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 23:22

Wouter24 schreef:
Ik bied 2000 eurootjes Cool



2250! Haha!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 23:33

Wouter24 schreef:
Dat paard is alleen nog maar interessant voor rijke buitenlanders die dan kunnen zeggen dat ze ggk hengst op stal hebben staan, ik bedoel als zelfs HP hem niet voor elkaar krijgt, zijn er echt niet veel over die dat wel kunnen.


Hmm, ik wil hem wel voor het zondagmiddagbuitenritje, maar denk je dat ie daar nog geschikt voor is WOuter?

3000 biedt ik trouwens Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 23:37

ceasario schreef:
Ik weet wel iemand voor het verkopen van persoonlijke leningen. Huilen



Nee dankje, meer dan 3000 heb ik er niet voorover Haha!:D:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 23:41

ceasario schreef:

Ligt aan het inkomen. Haha!


Hoeveel je ergens voor over hebt, ligt natuurlijk niet aan het inkomen. Het kan meespelen, maar ook mensen die enkele miljoenen hebben kunnen niet meer over hebben voor een bepaald iets. ( niet dat dat het geval is bij mij trouwens Haha!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 23:48

Wie zegt trouwens dat HP er niets meer van kan maken? Dat word gesuggereerd omdat hij te koop staat. Maar zou er niet een andere reden zijn dat hij te koop staat? HP doet dit weekend nog met hem mee in Ermelo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 12:59

Ik ga ook een kijkje nemen morgen, dat was ik al van plan dus.

FItz ik denk ook dat je gelijk hebt, heb het op de vorige pagina ook al gezegt: Wie zegt dat verkoop te maken heeft het lastig te rijden zijn. ALs ie zo lastig is, neemt HP hem vast niet mee morgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 12:57

Het zag er wat onrustig uit allemaal, vooral inderdaad voor een 13 jarige die al GP heeft gelopen. Maar hij heeft wel weer winst gelopen, en daar zal het wel om gaan gezien het feit dat ie te koop staat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 13:03

CGJ12 schreef:
Nu hoef je daar ook weer niet zo dramatisch over te doen, aangezien ik het idee heb dat meer dan de helft van de paarden in Ermelo te koop staat, al wordt dat niet met zoveel woorden gezegd..........



Waar word dramatisch over gedaan dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 13:34

saluut schreef:
Over het feit dat je zegt dat de winst van junior enkel en alleen is gegeven omdat hij te koop zou staan!



Dat zeg ik helemaal niet. Ik zeg dat hij winst heeft gelopen en dat het daarmee voor de verkoop wel weer interessant word. HIj is weer in de wedstrijdring geweest met winst.

Waar word gezegd dat hij deze winst alleen maar heeft gekregen omdat hij te koop staat? Helemaal nergens!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 13:37

CGJ12 schreef:
Nee, daar doel ik niet op.
Maar meer over het feit dat de hengst überhaupt te koop staat.
Bij de gemiddelde Nederlander staat élk paard namelijk doorlopend te koop.........



Das waar:D

Maar bij Junior word er wat meer bekendheid aangegeven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 13:48

CGJ12 schreef:
Omdat Gribel meedeed hadden ze al een aantal dagen van te voren de bak goed gesproeid hoorde ik ........... was goedkoper dan het uitdelen van stofkapjes. Haha!



Gribel was toch in dienst van Agterberg gekomen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 13:52

CGJ12 schreef:
In ermelo doen ze zélf het beheer van de bodem.


Ah Haha!

Gribel dus dienstaf:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 14:44

Hij krijg er niet spontaan een goed achterbeen van Aimee. Dat is onmogelijk! En dat weet iedereen.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 14:51

Aimee schreef:
Dat schrijf ik ook niet en jij zou moeten weten dat ik zelf geen fan ben van Gribaldi, maar ik vind het niet kunnen om de proef van een paard af te kraken die jullie niet hebben gezien en waarvan iemand die hem wel heeft gezien schrijft dat het lang zo erg niet was als in Den Bosch.


De proef word niet afgekraakt, nergens niet. Er word gewoon gepraat over het achterbeen van Grib.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 15:01

Aimee"]
[quote="Pipo schreef:
De proef word niet afgekraakt, nergens niet. Er word gewoon gepraat over het achterbeen van Grib.


De reactie boven deze spreekt boekdelen. Maar goed, het achterbeen van Grib wordt afgekraakt naar aanleiding van de wedstrijd in Ermelo en dat hebben jullie niet gezien.
[/quote]


Je suggereert dat ik dat doe, maar ik doe dat dus niet. Reacties die boekdelen spreken interpeteer je zelf zo, maar in werkelijkheid word dat niet gezegd.

Grib zijn achterbeen word afgekraakt op basis van al die keren dat die hengst gezien is. Dus jou ophef hierover begrijp ik werkelijk niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 15:43

Goed gequote Aimee, staat inderdaad nergens iets in over zijn proefje in Ermelo!!! Dank je wel voor het plaatsen Haha!

Bij paarden blijf je altijd persoonlijke voorkeuren houden, het is onmogelijk om dat uit te bannen. Emotie en smaak is hetgene wat het meest meespeeld in paardenland.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 16:03

CGJ12 schreef:
Ik doe niet zoveel met persoonlijke voorkeuren..........


Volgens de FEI:
Artikel 115 Passage

Lid 2:
In principe moet de toon van de hoef van het voorbeen dat wordt opgeheven, zich heffen tot het midden van het pijpbeen van het andere voorbeen. De toon van de hoef van het opgeheven achterbeen komt tot een weinig boven de kogel van het andere achterbeen.

Lid 4:
Het onregelmatig neerzetten van de achterbenen, het schommelen van de voorhand of van de ene heup op de andere, hortende of stijve beweging van de voorhand, over de grond slepende achterbenen en iedere verandering van het in de hand gesteld zijn, zijn ernstige fouten.




OK dan! OK dan!

Even duidelijk, das altijd prettig.

Nogmaals, er zijn geen voorspellingen gedaan over het proefje van Grib. Maar wel uitspraken over zijn achterbeen. Ik begrijp dat mensen nogal suggestief lezen, en daardoor wat in de war raken.

Maar gezien de manier van bewegen van het achterbeen, kan er natuurlijk wel een voorspelling gedaan worden over het gaan in het proefje Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 16:11

perlee schreef:
Gaan we nou weer door over het paard waar dit topic voor gestart is!!!!


Ja laten we dat eens doen.

Waarom zou Junior nu te koop staan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 16:21

DIe was er al CGJ, maar die kwam niet boven de 4100 euro uit:D:D:D:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 16:28

CGJ12 schreef:
Ho ho........
Waar ligt het medisch rapport ter inzage?



Oeps, die waren we ff vergeten. Hmm wie gaat Biemans even mailen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 16:32

CGJ12 schreef:
PB-en bedoel je........


Jij bent meer op de hoogte dan ik blijkt Haha!

Maar oke, wie pbt biemans ff dan Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 18:09

Missouri schreef:
fiets... nu ken ik mezelf en weet ik dat ik geen rust heb tot ik weet wat-ie op moet brengen. Ik ga morgen bellen, en misschien knoop ik er een bezoekje aan vast Schijnheilig



En als ie past, dan kopen we hem toch gewoon Missouri? Ik weet wel iemand die hem wil uitbrengen hoor Haha!

Ik ga wel lekker op zondagmiddag aan de kant zitten kijken Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 18:19

Missouri"]
[quote="Pipo schreef:
En als ie past, dan kopen we hem toch gewoon Missouri?


Strak plan, een Junior-syndicaat.
Maar als ik eraf val met proberen ben je uitgenodigd om bij mij te komen barbecuen!! Haha! Haha!
[/quote]


Ow, dus ik hoef er bij de bezichtiging niet op Haha! Das mooi D:D

We kunnen de ruiter die we in gedachten hebben ook gewoon vast meenemen. Kost ons dat weer minder blessures Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 22:07

Dees schreef:
Ik zoek eigenlijk nog wel een leuk rijpaard....

En ik vind schimmels wel leuk kwa kleur....
Zou het wat voor mij zijn, voor op de buitenritten? Nagelbijten / Gniffelen



Denk dat hij net wat te groot is voor je Haha!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 22:51

CielitoLindo schreef:
De eigenaar van Junior.

Ik bied 15.000 euro, maar daarvoor wil ik hem geheel op de foto hebben op kosten van de eigenaar en zadel en hoofdstel erbij. En hij moet afgeleverd worden bij mij op stal.

*edit* zal hij ook kunnen springen? Of misschien eventen?


Een 5 en 5,5 op de verrichting voor het springen. Helaas, anderen hadden dat ook al bedacht Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 bezoekers