junior STV: te koop

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
EmEm
Berichten: 625
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 19:24

Het bedrijf is in het verleden opgestart door Ad Biemans. Zijn hart ligt bij de fokkerij. Zoon Mark heeft het bedrijven jaren geleden overgenomen. Hij wil zich meer op de handel richten. En de fokkerij op hele kleine schaal houden. Een logisch gevolg daarvan is om de dekhengsten te verkopen. Nou: Argus is vorige jaar naar Canada gegaan. Uniform slijt zijn oude dag. En nu is het logisch om Junior te verkopen. Overigens ben ik van mening dat ze dat beter op zijn hoogtepunt hadden kunnen doen, maar dat is een ander verhaal.
Laatst bijgewerkt door EmEm op 14-02-04 19:43, in het totaal 1 keer bewerkt



EmEm
Berichten: 625
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 19:12

Ik zal mijn berichtje nog even plaatsen, want ik geloof niet dat iemand het gelezen heeft:

Het bedrijf is in het verleden opgestart door Ad Biemans. Zijn hart ligt bij de fokkerij. Zoon Mark heeft het bedrijven jaren geleden overgenomen. Hij wil zich meer op de handel richten. En de fokkerij op hele kleine schaal houden. Een logisch gevolg daarvan is om de dekhengsten te verkopen. Nou: Argus is vorige jaar naar Canada gegaan. Uniform slijt zijn oude dag. En nu is het logisch om Junior te verkopen. Overigens ben ik van mening dat ze dat beter eerder hadden kunnen doen, maar dat is een ander verhaal.

Overigens staat Uniform gewoon bij STV op stal! Argus staat inderdaad in Canada.

EmEm
Berichten: 625
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 20:47

ceasario"]
[quote="EmEm schreef:
Ik zal mijn berichtje nog even plaatsen, want ik geloof niet dat iemand het gelezen heeft:

Het bedrijf is in het verleden opgestart door Ad Biemans. Zijn hart ligt bij de fokkerij. Zoon Mark heeft het bedrijven jaren geleden overgenomen. Hij wil zich meer op de handel richten. En de fokkerij op hele kleine schaal houden. Een logisch gevolg daarvan is om de dekhengsten te verkopen. Nou: Argus is vorige jaar naar Canada gegaan. Uniform slijt zijn oude dag. En nu is het logisch om Junior te verkopen. Overigens ben ik van mening dat ze dat beter eerder hadden kunnen doen, maar dat is een ander verhaal.

Overigens staat Uniform gewoon bij STV op stal! Argus staat inderdaad in Canada.


Bron ????????
[/quote]

Bron: EmEm
Ongeveer 15 jaar mijn vrije (school)tijd daar doorgebracht.
En nu kom ik elke dag bij STV op stal omdat mijn paard daar staat.
Genoeg betrouwbare bron?

EmEm
Berichten: 625
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 08:58

Uniform is nooit in Canada geweest. Dus hij is niet terug, maar is er nog steeds.

EmEm
Berichten: 625
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 20:25

Er wordt hier nogal snel gezegd dat Junior niet WIL! Wat een onzin!
Denk je nou echt dat als dat paard echt niet wil, hij nog winst loopt op dit niveau. Het is waar dat hij lang niet naar zijn kunnen loopt.
Maar heeft iemand hem op het voorterrein gezien en ook in de rijbaan? Dan zul je zien dat hij eerder een soort verkrampt als hij de baan in moet. Op het voorterrein ziet het er anders uit.
Ik heb geen tekenen gezien van niet willen: eerder van frustratie.

Een oplossing zou inderdaad kunnen zijn om het paard maar eens even vrijaf te geven. Maar dat gaat nu natuurlijk niet gebeuren nu hij verkocht gaat worden. Een tip voor de nieuwe eigenaar dan maar!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider, Lijsken, melissakr, MizzMontana, speedfiets_2, StonedRomy en 125 bezoekers